مسئول نشر آثار مشارکت روحانیت در دفاع مقدس یزد خبر داد؛

تولید ۱۰ داستان کودک و نوجوان از خاطرات شهدای طلاب استان یزد

حجت‌الاسلام «خسروی‌راد» از تولید ۱۰ داستان کودک و نوجوان از خاطرات طلاب شهید استان یزد در آینده‌ای نزدیک خبر داد.
کد خبر: ۴۶۸۰۵۲
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۰ - 22July 2021

حجت‌الاسلام «محمدهادی خسروی‌راد» مسئول نشر آثار و ارزش‌های مشارکت روحانیت در دفاع مقدس استان یزد، در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس، از تولید ۱۰ داستان کودک و نوجوان از خاطرات طلاب شهید استان یزد خبر داد و اظهار داشت: در جلسه‌ای که با حجت‌الاسلام «محمد کارگر شورکی» مدیر حوزه‌های علمیه خواهران یزد برگزار شد، امکان تولید این داستان‌ها مورد بررسی قرار گرفت.

وی با اشاره به همکاری‌های حوزه علمیه خواهران یزد در زمینه تولیدات ادبی دفاع مقدس طی سال‌های گذشته، بر لزوم استفاده هرچه بیشتر از توان نویسندگان آن مرکز تاکید کرد و افزود: با همکاری معاونت آموزشی حوزه علمیه خواهران یزد، مجمع نویسندگان دفاع مقدس تشکیل و جهت تألیف کتاب مساعدت لازم صورت پذیرد.

تولید ۱۰ داستان کودک و نوجوان از خاطرات طلاب شهید استان یزد به زودی

خسروی‌راد ادامه داد: در این جلسه پس از بحث و تبادل نظر، مقرر شد تا برای تولید ۱۰ کتاب در حوزه کودک و نوجوان بررسی‌های لازم صورت پذیرد و معاونت پژوهشی حوزه علمیه خواهران یزد نیز بررسی‌های لازم را جهت هدایت مقالات طلاب به‌سوی زندگی‌نامه شهدای حوزه انجام دهند.

مسئول نشر آثار و ارزش‌های مشارکت روحانیت در دفاع مقدس استان یزد افزود: ارائه واحد درسی آشنایی با دفاع مقدس و برگزاری نشست‌های تخصصی، از موضوعات دیگری بود که در این جلسه مطرح شد.

وی ادامه داد: در این جلسه همچنین امضای تفاهم‌نامه در راستای انجام موارد فوق بین حوزه علمیه خواهران یزد و اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس یزد مصوب شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار