احتمال شعله‌ور شدن درگیری در مرز لبنان با رژیم صهیونیستی

اوضاع امنیتی در مرز لبنان با رژیم صهیونیستی همچنان بحرانی و متشنج است و بعید نیست که در هر لحظه اوضاع شعله ور شود.
کد خبر: ۴۶۸۰۵۶
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۲ - 22July 2021

احتمال شعله ور شدن درگیری در مرز لبنان با رژیم صهیونیستیبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس به نقل از رای الیوم، منابع صهیونیست اعلام کردند که اوضاع امنیتی در مرز لبنان با این رژیم همچنان بحرانی و متشنج است و بعید نیست که در هر لحظه اوضاع شعله‌ور شود.

رونی دانییل تحلیلگر امور نظامی کانال ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی اعلام کرد: ارتش همچنان در حال تحقیق در این باره است که راکت‌ها از سوی چه طرفی شلیک شده است. مشخص نیست که حزب الله لبنان آن‌ها را شلیک کرده است یا جبهه مردمی برای آزادی فلسطین.

این تحلیلگر صهیونیست که بسیار به نهاد‌های امنیتی رژیم صهیونیستی نزدیک است، گفت: اطلاعات اسرائیل احتمال می‌دهد که جبهه مردمی برای آزادی فلسطین این راکت‌ها را شلیک کرده باشد و این با چراغ سبز حزب الله لبنان انجام گرفته است.

رای الیوم نوشت: اواخر شب گذشته فاش شد که ارتش رژیم اشغالگر سیلی محکمی دریافت کرده است، زیرا تلویزیون نیمه رسمی «کان» از خطای بزرگی که در جریان واکنش اسرائیل به شلیک راکت‌ها انجام شده است پرده برداشت.

خبرنگار این رسانه صهیونیست به نقل از محافل عالی رتبه در تل آویو فاش کرد: موشک‌های اسرائیلی به خطا رفته و دو کیلومتر آنطرف‌تر از هدف را زده است. ارتش هم علت این خطا را نمی‌داند و در حال تحقیق است.

سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی وقوع این خطا را تایید و از تحقیق کمیته تحقیق در این زمینه خبر داد.

انتهای پیام/ 221

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار