معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی البرز خبر داد؛

فراخوان مشمولان اعزامی پایه خدمتی مرداد ۱۴۰۰

سرهنگ «چگینی» گفت: مشمولانی که برگ آماده به خدمت به تاریخ دوم و سوم مرداد ۱۴۰۰ را دریافت کرده‌اند، با مراجعه به یکی از دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی پلیس + ۱۰، برگ معرفی‌نامه به مراکز آموزش را دریافت و به محل اعلامی مراجعه کنند.
کد خبر: ۴۶۸۰۷۳
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۴۰۰ - ۱۸:۲۵ - 22July 2021

فراخوان مشمولان اعزامی پایه خدمتی مرداد 1400به گزارش دفاع‌پرس از البرز، سرهنگ «محمدرضا چگینی» معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان البرز اظهار داشت: تمامی مشمولان در مقاطع مختلف تحصیلی که برگ آماده به خدمت به تاریخ دوم و سوم مرداد ۱۴۰۰ را دریافت کرده‌اند، با مراجعه به یکی از دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی پلیس + ۱۰، برگ معرفی‌نامه مشمولان به مراکز آموزش را دریافت و برابر اطلاعات مندرج در آن به محل اعلامی مراجعه کنند.

وی گفت: مشمولان باید قبل از اعزام با مراجعه به نزدیک‌ترین مرکز بهداشت محل سکونتشان مورد معاینه قرار گیرند تا از نظر ابتلا به ویروس کرونا اطمینان حاصل شود. مشمولان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان به نشانی www.vazifeh.police.ir، سامانه تلفن گویا به شماره ۰۹۶۴۸۰ و یا کانال سازمان در پیام‌رسان سروش به نشانی sarbazvazifeh@ از آخرین اخبار مربوطه مطلع شوند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار