فرمانده انتظامی هرمزگان خبر داد؛

دستگیری عوامل شهادت سه مأمور ناجا در بندرعباس

سردار جعفری از دستگیری عوامل شهادت سه مامور پلیس در بندرعباس خبر داد.
کد خبر: ۴۶۸۰۸۱
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۱ - 22July 2021

دستگیری عوامل شهادت سه مأمور ناجا در بندرعباسبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، سردار غلامرضا جعفری فرمانده انتظامی هرمزگان در تشریح جزئیات خبر دستگیری عوامل شهادت سه مامور پلیس در بندرعباس اظهار داشت: در پی شهادت سه نفر از کارکنان انتظامی شهرستان کهنوج توسط قاچاقچیان مسلح مواد مخدر، شناسایی و دستگیری عاملان آن به صورت ویژه در دستور کار پلیس مبارزه با مواد مخدر استان‌های هرمزگان و کرمان قرار گرفت.

وی افزود: با به کارگیری کلیه توان و ظرفیت اطلاعاتی و اقدامات شبانه روزی و بهره گیری از شیوه‌های پلیسی موقعیت و محل اختفاء دو نفر از عاملان اصلی این حادثه در بندرعباس شناسایی شد.

فرمانده انتظامی استان کرمان تصریح کرد: ماموران با هماهنگی مقام قضائی به محل اعزام و در یک اقدام ضربتی و غافلگیرانه متهمان را در حالی که با یک دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ قصد خروج ازمخفیگاه و تغییر مکان داشتند، دستگیر کردند.

وی خاطرنشان کرد: با اقدامات وسیع اطلاعاتی و همکاری مشترک ماموران انتظامی کرمان به صورت همزمان محل اختفا و مخفیگاه یکی دیگر از عوامل مرتبط با شهادت ماموران پلیس در یکی از روستا‌های دور دست شهرستان کهنوج شناسایی و در یک عملیات ضربتی و همزمان این شرور مسلح نیز دستگیر شد.

سردار جعفری بیان داشت: متهمان دستگیر شده در تحقیقات پلیسی صورت گرفته و با توجه به مستندات موجود و اشراف اطلاعاتی پلیس در اظهارات خود صراحتاً به جابه جایی و قاچاق مواد مخدر در اوزان بالا و در نهایت درگیری مسلحانه باماموران وبه شهادت رساندن سه نفر از کارکنان انتظامی شهرستان کهنوج اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان تصریح کرد: متهمان دستگیر شده با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی و تلاش ماموران برای شناسایی و دستگیری دیگر عوامل احتمالی این حادثه دردناک ادامه دارد.

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار