وصیتنامه شهید «حسین‌پور»؛

تا نابودی کامل دشمنان اسلام راه شهیدان را ادامه دهید

شهید «حسین‌پور» در قسمتی از وصیتنامه خود آورده است: اگر شهید شدم تفنگ افتاده بر زمین مرا بر دوش گرفته و تا نابودی کامل دشمنان اسلام، راه شهیدان را ادامه دهید.
کد خبر: ۴۶۸۱۰۳
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۴۰۰ - ۲۲:۴۶ - 22July 2021

تا نابودی کامل دشمنان اسلام راه شهیدان را ادامه دهیدبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس در بوشهر، شهید «حسین حسین پور» در تاریخ 1344/01/30 در شهر برازجان از توابع شهرستان دشتستان دیده به جهان گشود و در تاریخ 1361/09/17 در منطقه عین خوش به شهادت رسید.

وصیت نامه شهید «حسین پور»

«ما خوب می دانیم تمام این جنگ‌ها و جدال‌ها برای حفظ نماز است و این صدام کافر و این آمریکای جنایتکار فکر می کند با ریختن خون جوان‌ها می‌تواند ما را شکست بدهد.
 
من میروم تا راه کربلا را باز کنم وصیتم به خانواده این است که هرگز در سوگ من گریه و زاری وضعف نکنید.
 
برای شادی و خوشحالی اشکالی ندارد و شما پدر و مادرم صبر کنید تا روز قیامت نزد حضرت رسول (ص) و حضرت فاطمه (س) رو سفید باشید انشاء الله.
 
و از همه کسانیکه خاطر مرا می‌خواهند می خواهم همیشه به خصوص موقع نماز برای امام و پیروزی رزمندگان اسلام دعا کنید.
 
برادران پایگاه مقاومت شهید باهنر از شما میخواهم اگر شهید شدم تفنگ افتاده بر زمین مرا بر دوش گرفته و تا نابودی کامل دشمنان اسلام راه شهیدان را ادامه دهید.
 
در تمام مراسم کمیل و توسل و تشیع جنازه‌ها و مراسم شهدا شرکت نمائید که ما هر چه داریم به برکت همین دعاهاست به امید پیروزی حق بر باطل وطول عمر امام عزیزمان تا ظهور حضرت حجت (عج).»
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار