سرلشکر جعفری در دانشگاه امام حسین(ع):

سپاه با زبان سلاح با دشمنان روبه‌رو می‌شود/ سلحشوری جزئی از پاسداری است

فرمانده کل سپاه پاسداران با بیان اینکه دشمنان با زبان سلاح بیشتر آشنا هستند و ما هم قصد داریم با همین زبان با آنان روبرو شویم، تأکید کرد: سلاح سپاه برای عدالت‌خواهی و ظلم‌ستیزی به‌کار می‌رود.
کد خبر: ۴۶۸۱۹
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۹ - 20May 2015

سپاه با زبان سلاح با دشمنان روبه‌رو می‌شود/ سلحشوری جزئی از پاسداری است

به گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع پرس به نقل از پایگاه اطلاعرسانی دفتر مقام معظم رهبری، سردار سرلشکر محمدعلی جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، صبح امروز در مراسم دانشآموختگی دانشجویان افسری و تربیت پاسداری دانشگاه امام حسین(ع) در محضر فرمانده معظم کل قوا، هدف از ارتقای سطح آمادگیهای همهجانبه سپاه را دفاع از انقلاب اسلامی و حفظ دستاوردهای آن دانست و تأکید کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با درک شرایط محیطی انقلاب اسلامی و تقابل دو جبهه مستضعفین و مستکبران به دنبال تولید قدرت روزافزون درونی با تکیهبر معنویت، ایمان، عقلانیت و هوشمندی و استفاده از فناوریهای دفاعی و امنیتی و بهروز رسانی تاکتیکهای نبرد نامتقارن است.
 
وی با تأکید بر اینکه سلحشوری جزئی از پاسداری است، افزود: پاسداری انقلاب اسلامی در برابر دشمنان در سایه برق شمشیرهایمان و قدرتِ ایمان و فناوریهایی است که توازن وحشت و خطر را برای دشمنان برقرار میسازد.
 
سرلشکر جعفری با بیان اینکه دشمنان با زبان سلاح بیشتر آشنا هستند و ما هم قصد داریم با همین زبان با آنان روبرو شویم، تأکید کرد: سلاح سپاه برای عدالتخواهی و ظلمستیزی بهکار میرود.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار