مشاور مالی بنیاد شهید خبر داد؛

تقدیر دفتر رهبر معظم انقلاب اسلامی از شفافیت مالی بنیاد شهید

باقری مزیدآبادی گفت: سال گذشته زیرساخت‌های لازم فراهم شد و گزارش اقدامات انجام شده در خصوص شفافیت و انضباط مالی به دفتر مقام معظم رهبری ارائه شد که این اقدامات مورد تقدیر قرار گرفت.
کد خبر: ۴۶۸۲۶۷
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۵ - 22July 2021

تقدیر دفتر رهبر معظم انقلاب اسلامی از شفافیت مالی بنیاد شهیدبه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، محمود باقری مزیدآبادی درباره مجامع عمومی سازمان‌های وابسته به بنیاد شهید و امور ایثارگران اظهار داشت: در چارچوب ضوابط و مقررات و استاندارد‌های حسابرسی، تیرماه سال جاری برگزاری مجامع سازمان‌های وابسته به بنیاد شهید و امور ایثارگران نهایی شد و علی‌رغم شیوع ویروس کرونا تلاش گسترده‌ای انجام شد تا موضوع شفافیت و انضباط مالی بنیاد شهید و امور ایثارگران و شرکت‌های تابعه در چارچوب استاندارد‌های مالی عملیاتی شود.

وی افزود: سال گذشته زیرساخت‌های لازم فراهم شد و گزارش اقدامات انجام شده در خصوص شفافیت و انضباط مالی به دفتر مقام معظم رهبری ارائه شد که این اقدامات مورد تقدیر قرار گرفت. این تقدیر موجب تشدید فعالیت‌ها و افزایش انگیزه‌ها شد. در تعطیلات نوروز سال جاری گروه مالی و حسابرسان داخلی مشغول فعالیت شدند تا مجمع هیئت امنای بنیاد شهید و امور ایثارگران برگزار شود و در پایان خرداد ماه سال جاری مجمع سال مالی ۱۳۹۸ به صورت حضوری در نهاد ریاست جمهوری برگزار شد.

مشاور مالی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با اشاره به جزئیات برگزاری مجمع بنیاد شهید و امور ایثارگران خاطرنشان کرد: نخستین مجمع تصویب صورت‌های مالی بنیاد شهید و امور ایثارگران برای سال مالی ۱۳۹۸ ماه گذشته برگزار شد و برای سال مالی ۱۳۹۹ با وجود گستردگی فعالیت‌ها تدابیر لازم اتخاذ شده که مجمع بنیاد شهید و امور ایثارگران در تاریخ ۵ مرداد در حضور رئیس‌جمهور و اعضای هیئت امنا برگزار شود. به این منظور به عنوان نمونه برای برگزاری مجمع سازمان اقتصادی کوثر بیش از ۴۰ مجمع شرکت‌های تابعه آن برگزار شده است. امروز نیز سه مجمع سازمان مجتمع‌های فرهنگی سیاحتی کوثر، موسسه فرهنگی، ورزشی و توانبخشی ایثار و شرکت متد برگزار شد و با اقدامات صورت گرفته برگزاری مجامع سازمان‌های تابعه بنیاد شهید و امور ایثارگران پایان یافت.

باقری مزید آبادی با تشکر از مساعدت معاونت نظارت و بازرسی دفتر مقام معظم رهبری و تلاش موسسه حسابرسی مفید راهبر برای برگزاری مجامع گفت: این موسسه تحت نظارت دفتر مقام معظم رهبری است و از تلاشی که داشتند تشکر می‌کنیم. این نوع شفاف‌سازی در بنیاد شهید و امور ایثارگران بی‌سابقه است و آن را مرهون حمایت‌های مهندس اوحدی مدیر جهادی، شجاع و با برنامه بنیاد شهید و امور ایثارگران هستیم. امام خمینی (ره) می‌فرمایند بنیاد شهید افضل نهادهاست لذا تلاش می‌شود در موضوع شفافیت و انضباط مالی نیز افضل نهاد‌ها و سازمان‌ها باشد.

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار