رئیس کمیسیون امور داخلی و شورا‌های مجلس در گفت‌وگو با دفاع‌پرس:

مدیران خوش‌فکر و دلسوز فارغ از نگاه سیاسی در دولت سیزدهم به کار گرفته شوند

جوکار گفت: برای تشکیل دولت انقلابی باید فارغ از نگاه سیاسی، چینش کابینه انجام شود.
کد خبر: ۴۶۸۳۱۱
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۲:۳۰ - 29July 2021

مدیران خوش‌فکر و دلسوز فارغ از نگاه سیاسی در دولت سیزدهم به کار گرفته شوندمحمدصالح جوکار رئیس کمیسیون امور داخلی و شورا‌های مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار اخبار داخلی دفاع‌پرس در ارتباط با پیروزی رئیس جمهور منتخب در انتخابات اظهار داشت: آقای رئیسی از زمانی‌که پیروز انتخابات شده‌اند تا به امروز یک سری اقدامات شگفت‌انگیزی را انجام داده‌اند که جلسه با رقبای انتخاباتی از شاخص‌ترین این موارد است.

وی ادامه داد: جنبه مشورتی حجت الاسلام و المسلمین رئیسی بسیار بالاست که حتی رقبای خود را برای ارائه نقطه‌نظرات کارشناسی دعوت می‌کند.

رئیس کمیسیون امور داخلی و شورا‌های مجلس شورای اسلامی با بیان این‌که آقای رئیسی باید ایده‌ها و نظرات کارشناسان و صاحب‎‌نظران را در عرصه‌های مختلف بشنود و بهترین‌های آن را به کار بگیرد، خاطرنشان کرد: برنامه‌های خوب و خدمات مطلوب دولتی از درون این نقطه‌نظرات استخراج خواهد که اگر منطقی شنیده شوند، قطعاً می‌توانند نسخه‌ای برای حل مشکلات کنونی کشور باشند.

نماینده مردم یزد در مجلس شورای اسلامی درباره لزوم بهره بردن از ایده‌ها و تفکرات نو در کابینه دولت سیزدهم بیان داشت: آقای رئیسی باید در کنار افراد و چهره‌هایی که سال‌هاست به عنوان مسئول و مشاور در دستگاه‌ها مشغول خدمت بودند از ایده‌ها و تفکرات نو هم استفاده کند و کابینه‌اش به چند چهره تکراری محدود نشود.

جوکار معتقد است رئیس جمهور منتخب در ایام انتخابات وعده تشکیل دولت فراجناحی و فراحزبی را داده بود که به باور من از امروز بستر‌های تشکیل دولت فراجناحی فراهم شده و انتظار می‌رود که این شعار در عمل هم تحقق یابد.

رئیس کمیسیون امور داخلی و شورا‌های مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: برای تشکیل دولت انقلابی باید فارغ از نگاه سیاسی، چینش کابینه انجام شود؛ یعنی برای آقای رئیسی نباید اصلاح‌طلب یا اصولگرا بودن ملاک انتخاب مدیران باشد، بلکه شایستگی‌ها و سوابق یک فرد ملاک انتخاب قرار گیرد.

وی با بیان این‌که دولت سیزدهم برای پیشبرد اهداف خود باید شبانه‌روز کار کند، گفت: مردم نسبت به آینده اقتصادی کشور ناامید هستند. دولت سیزهم برای اینکه بتواند این ناامیدی را از بین ببرد و شرایط خوبی را برای کشور فراهم کند، حتماً باید از افراد خوش‌فکر و انقلابی بهره ببرد که منظور از انقلابی بودن استفاده از افراد دلسوز، عاشق نظام و ایران است.

انتهای پیام/ ۳۵۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار