حزب‌الله به‌دنبال تشکیل کابینه‌ای به نفع مردم لبنان است

رئیس شورای سیاسی حزب‌الله لبنان در سخنانی گفت که حزب‌الله دنبال تشکیل کابینه‌ای به نفع مردم این کشور است نه سیاستمداران.
کد خبر: ۴۶۸۳۷۰
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۰:۴۵ - 25July 2021

حزب الله به‌دنبال تشکیل کابینه‌ای به نفع مردم لبنان استبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس به نقل از پایگاه خبری العهد، ابراهیم امین السید رئیس شورای سیاسی حزب الله لبنان در سخنانی گفت که حزب الله به دنبال تشکیل دولتی به نفع مردم است نه سیاستمداران.

ابراهیم امین السید افزود: اینکه چه کسی به‌عنوان نخست وزیر مکلف برای تشکیل دولت انتخاب می‌شود، برای حزب الله اهمیتی ندارد، بلکه حزب الله به دنبال تشکیل دولتی به سود مردم است نه سیاستمداران.

رئیس شورای سیاسی حزب الله در مراسمی به‌مناسبت سالروز پیروزی تموز در سال ۲۰۰۶ که در مرکز فرهنگی امام خمینی (ره) در بعلبک برگزار شد، تاکید کرد: حزب الله تمام تلاش خود را برای رفع خواری و اهانت به مردم بکار خواهد بست و از هیچ کوششی فروگذار نمی‌کند.

وی ادامه داد: اقدامات مقاومت در جنگ تموز در راستای نابودی رژیم صهیونیستی بود و هر کس می پندارد مقاومت مواضع راهبردی خود را ترک خواهد کرد در توهم به سر می برد. عظمت پیروزی مقاومت در جنگ تموز پایه گذاری شکست رژیم صهیونیستی بود.

ابراهیم امین السید تصریح کرد: پیروزی تموز موجب شد تا رژیم اشغالگر در مورد آینده و سرنوشت خود دچار سوال شود و به شکل آشکار در خصوص آن ابراز نگرانی کند. 

انتهای پیام/ 411

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار