مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس کرمان:

شهدا الگویی والا برای خادمان ملت هستند

سرهنگ مهدوی‌فر گفت: شهدا و ایثارگران هشت سال دفاع مقدس الگوی مناسب و والایی برای نسل جوان و خادمین ملت برای خدمات‌رسانی جهادی به مردم هستند.  
کد خبر: ۴۶۸۵۲۹
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۰:۴۱ - 25July 2021

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کرمان، سرهنگ «محمود مهدوی فرد» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمان با حضور در شرکت نفت این استان با سید باقر نورالدینی مدیر عامل شرکت پخش فراورده‌های نفتی منطقه کرمان دیدار و گفت‌وگو کرد.

در این دیدار مدیر عامل شرکت پخش فرآورده های نفتی کرمان اظهار داشت: ما باید از خون شهدای کشورمان به درستی پاسداری کنیم و خاطرات شهدا را چراغ راهمان قرار دهیم.

شهدا الگویی والا برای خادمان ملت هستند

نورالدینی با بیان اینکه در شرکت نفت کرمان فرزندان شهدای گرانقدر کشورمان حضور دارند، ادامه داد: ما برای چاپ خاطرات این شهدا با اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس همکاری لازم را انجام می دهیم، تا چاپ این کتاب ها الگو مناسبی برای نسل های آینده باشد.

مدیر عامل شرکت پخش فراورده های نفتی کرمان با بیان اینکه خدمت کردن به مردم یک عبادت است، بیان کرد: ما در جهت جمع‌آوری مستندات و خاطرات شهدای شرکت نفت و حوزه های فرهنگی دفاع مقدس اعلام آمادگی می کنیم و امیدوارم با چاپ کتاب های شهدا سرانه مطالعه در کشورمان بالاتر رود و راهی برای شناخت بهتر شهدای کشورمان باشد.

شهدا الگویی والا برای خادمان ملت هستند

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کرمان استان دراین دیدار تاکید کرد: طبق سخنان مقام معظم رهبری باید راه و روش شهدا را در زندگیمان الگو قرار دهیم. آنها نماد انسان های بزرگ در کشور هستند.

وی عنوان کرد: شهدا و ایثارگران هشت سال دفاع مقدس الگوی مناسب و والایی برای نسل جوان و خادمین ملت برای خدمات رسانی جهادی به مردم هستند.  

شهدا الگویی والا برای خادمان ملت هستند

مهدوی فرد با بیان اینکه مهم‌ترین و درخشان‌ترین حماسه بعد از انقلاب حماسه دفاع مقدس است، بیان کرد: امید است با اهمیت به حوزه نشر دفاع مقدس و چاپ خاطرات شهدا و مستندسازی در این حوزه بتوان یاد شهدا را گرامی داشت و ارزش‌های شهادت طلبانه را حفظ کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها