صهیونیست‌ها احداث یک شهرک جدید در کرانه باختری را کلید زدند

شماری از شهرک‌نشینان صهیونیست در منطقه بیرین در شهرک بنی نعیم، یک ملک متعلق به یکی از شهروندان فلسطینی را تصاحب و عملیات احداث شهرک را آغاز کردند.
کد خبر: ۴۶۸۵۴۴
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۳:۴۲ - 25July 2021

صهیونیست‌ها احداث یک شهرک جدید در کرانه باختری را کلید زدندبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، شهرک‌نشینان صهیونیست امروز یکشنبه احداث یک مجموعه شهرک واقع در جنوب کرانه باختری را آغاز کردند.

شاهدان عینی به خبرگزاری آناتولی گفتند که صهیونیست‌ها احداث یک مجموعه شهرک در منطقه «بیرین» واقع در شهرک «بنی نعیم» را آغاز کردند.

به گفته این شاهدان، ارتش رژیم صهیونیستی نیز این منطقه را بست تا صهیونیست‌ها بتوانند کار خود را انجام دهند.

این قطعه زمین متعلق به «موسی مخامره» شهروند فلسطینی است. وی گفت که این زمین، «ملک شخصی اوست و پیش از این نیز، دور آن را دیوار و سیم خاردار کشیده بود».

وی تأکید کرد، احداث شهرک جدید، به ضرر این منطقه و آرامش ساکنان است و تجاوز به مالکیت شخصی محسوب می‌شود.

«فؤاد العمور» هماهنگ کننده کمیته‌های «پشتیبانی و ایستادگی» در جنوب شهر الخلیل گفت که ارتش صهیونیستی در این منطقه مستقر شده بود تا از شهرک‌نشینان حمایت کند.

العمور تأکید کرد، ارتش صهیونیستی با هشت خودرو، این منطقه را بست تا صهیونیست‌ها بتوانند ساخت منازل را پی‌ریزی کنند و چندین شهرک نیز به این شیوه احداث شده است.

مردم فلسطین در مناطق مختلفی از کرانه باختری، در معرض تجاوزات صهیونیست‌ها و ارتش صهیونیستی قرار دارند. آنان در تلاشند که با این اقدامات، مردم این منطقه را مجبور به ترک منازل خود کنند.

گزارش‌های نیمه رسمی از حدود ۶۵۰ هزار شهرک‌نشین صهیونیست در کرانه باختری از جمله قدس شرقی حکایت دارد.

بر اساس حقوق بین‌الملل، کرانه باختری و قدس شرقی، اراضی اشغالی به شمار می‌رود و تمامی فعالیت‌های صهیونیست‌ها برای احداث شهرک در این منطقه، غیر قانونی است.

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها