رئیس ستاد مقابله با کرونا استان تهران خبر داد؛

افزایش بیماران سرپایی، بستری و فوتی‌ها در «استان تهران» /۲۵۰۰ بیمار در بخش مراقبت ویژه

زالی با تأکید بر اینکه همه شاخص‌های مربوط به وضعیت کرونایی استان تهران رو به افزایش است، گفت: اکنون بیش از ۹ هزار بیمار در مراکز درمانی استان تهران بستری هستند که از این تعداد دو هزار و ۵۰۰ بیمار در بخش مراقبت‌های ویژه قرار دارند.
کد خبر: ۴۶۸۶۷۹
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۷ - 26July 2021

افزایش بیماران سرپایی، بستری و فوتی‌ها در «استان تهران» /۲۵۰۰ بیمار در بخش مراقبت ویژهبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، علیرضا زالی رئیس ستاد مقابله با کرونا استان تهران با اشاره به آخرین وضعیت کرونایی این استان، اظهار داشت: امروز از مرز ۹ هزار بیمار بستری عبور کردیم و اکنون بیش از ۹ هزار بیمار در مراکز درمانی بستری هستند که دو هزار و ۵۰۰ بیمار از این تعداد در بخش مراقبت‌های ویژه قرار دارند.

وی با بیان اینکه در روز گذشته شاهد ۱۹ هزار بیمار سرپایی در استان تهران بودیم، گفت:‌ حدود هزار و ۶۰۰ بیمار ورودی به مراکز درمانی طی ۲۴ ساعت گذشته در استان تهران داشته‌ایم؛ ضمن اینکه ۲۵۰ نفر از این تعداد در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند.

رئیس مقابله با ستاد کرونا با تأکید بر اینکه همه شاخص‌های مربوط به وضعیت کرونایی استان تهران رو به افزایش است، یادآور شد: تیم‌های پایش ما در ۱۱۸ بیمارستان استان تهران شرایط را ارزیابی می‌کنند تا هر جا نیاز به توسعه تخت‌ها باشد این کار انجام شود.

زالی با بیان اینکه ترخیص بیماران در طول شبانه‌روز به دو بار افزایش پیدا کرده است، متذکر شد: افزایش تخت اورژانس در بیمارستان‌های استان تهران در دستور کار قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه تعداد کلینیک‌های سرپایی را در استان تهران دو برابر خواهیم کرد، افزود: تنها راه شرایط واکسیناسیون افزایش مراکز تجمیعی است؛ در نتیجه در روز‌های آینده تعداد قابل توجهی به مراکز تجمیعی واکسیناسیون اضافه خواهد شد.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار