مادر شهید «حمید شامخی امیری» آسمانی شد

مادر روحانی شهید «حمید شامخی امیری» دعوت حق را لبیک گفت و به فرزند شهیدش پیوست.
کد خبر: ۴۶۸۶۹۳
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۵۳ - 26July 2021

مادر شهید «حمید شامخی امیری» آسمانی شدبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، «طاهره محمدی امیری» مادر شهید «حمید شامخی امیری» صبح امروز به علت کهولت سن در ۹۶ سالگی دعوت حق را لبیک گفت و به فرزند شهیدش پیوست.

مراسم تشییع پیکر این مادر شهید عصر امروز با حضور مردم قدرشناس و شهیدپرور و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی از مقبره پیش امیرکلا به سمت گلزار شهدای شایستگان تشییع و در جوار فرزند شهیدش خاکسپاری شد.

روحانی شهید «حمید شامخی امیری» فرزند «محمد» یکم شهریور ۱۳۴۳ در بابل به دنیا آمد و در تاریخ نهم اردیبهشت ۱۳۶۵ در جاده فاو_بصره به شهادت رسید.

فرازی از وصیتنامه شهید:

برادر و خواهر مسلمان! مسئولیت یک مسلمان خیلی سنگین است. مسلمان افسار گسیخته واز خود رها شده نیست و باید تلاش کند، که چشم گوش و زبان و دست خویش بلکه اندیشه و تخیلاتش را کنترل کند و با عمل به احکام شرع مقدس و تقوی، همه اعضا و جوارح و خود را در مسیر خشنودی خدای تعالی به کار گیرد؛ بنابراین بر دوش همه است، که ریشه شایعه پراکنی، سخن چینی، برچسب زدن، عیب جویی و تضعیف و غیبت و تهمت را برکنید. بیایید تا در سخن گفتن اندیشه کنیم، خوب و بد گفتارمان را بسنجیم و نظر افکنیم که آیا برای رضای خدای تبارک و تعالی است که زبان می‌گشاییم؟ بیایید سخن عقلمان را بر زبانمان مقدم بداریم، چون عالم در محضر خداست و دنیا وسیله ابتلاء. پس بکوشیم در محضر خدا و امام زمان (ع) گناه نکنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار