در آستانه سالروز عملیات مرصاد انجام شد؛

تقدیر سرلشکر موسوی از هوانیروز ارتش

فرمانده کل ارتش به مناسبت سالروز عملیات غرورآفرین مرصاد، با فرمانده هوانیروز ارتش دیدار و از نقش تعیین‌کننده خلبانان تقدیر کرد.
کد خبر: ۴۶۸۷۰۸
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۲۶ - 26July 2021

تقدیر امیر سرلشکر موسوی از هوانیروز ارتشبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران به مناسبت سالروز عملیات غرورآفرین مرصاد و تجلیل از نقش هوانیروز ارتش در این عملیات، با حضور در ستاد هوانیروز با امیر سرتیپ دوم خلبان «یوسف قربانی» فرمانده هوانیروز ارتش دیدار و از نقش تعیین‌کننده خلبانان تقدیر کرد.

سرلشکر موسوی در این دیدار در جمع کارکنان و فرماندهان هوانیروز ارتش، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هوانیروز، به نقش و رشادت‌های خلبانان و کارکنان فنی آن هواپیمایی در دوران دفاع مقدس به ویژه در عملیات مرصاد اشاره کرد و اظهار داشت: هوانیروز در هشت سال دفاع مقدس نقش چشمگیری در خط مقدم دفاع از میهن عزیزمان و همچنین پشتیبانی پروازی از رزمندگان داشته است.

فرمانده کل ارتش با گرامیداشت یاد و خاطره شهید سپهبد علی صیاد شیرازی و تجلیل از نقش موثر آن شهید والامقام در عملیات مرصاد افزود: آخرین عملیات هوانیروز در پایان جنگ تحمیلی، عملیات مرصاد بود که با درخشش خلبانان و با همکاری و پشتیبانی دقیق از رزمندگان ارتش و سپاه و حضور موثر نیروی هوایی و پدافند هوایی ارتش طومار منافقان را در هم پیچید و برگ زرین دیگری بر کارنامه درخشان خود در هشت سال دفاع مقدس افزود.

امیر موسوی در ادامه با اشاره به نقش هوانیروز در حوادث مختلف از جمله سیل، زلزله، انتخابات و دیگر صحنه‌ها گفت: نام هوانیروز ارتش همواره برای مردم عزیز از دفاع مقدس تا عرصه‌های خدمت‌رسانی، امیدبخش بوده است و علاوه بر انجام ماموریت‌های عملیاتی خود در نقاط مختلف بویژه مرزها، در حوزه‌های مردم یاری نیز بسیارخوش درخشیده است.

در این دیدار، امیر سرتیپ «کیومرث حیدری» فرمانده نیروی زمینی ارتش، امیر سرلشکر موسوی را همراهی کرد.

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار