ملت ایران مانند عملیات مرصاد فتنه‌های منافقین را خاموش خواهند کرد

در بیانیه اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان بوشهر به مناسبت سالروز عملیات غرورآفرین مرصاد آمده است: امروز که در جنگ اقتصادی دشمنان هستیم ملت ایران با اتحاد و اقتدار خود از این عملیات ظالمانه سربلند بیرون خواهد آمد و فتنه‌های منافقین داخلی و خارجی را در نطفه خاموش خواهند کرد.
کد خبر: ۴۶۸۷۱۹
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۲:۱۸ - 26July 2021

ملت ایران با اتحاد خود همچون عملیات مرصاد فتنه های منافقین را در نطفه خاموش خواهند کردبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بوشهر، اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان بوشهر به مناسبت سالروز عملیات غرورآفرین مرصاد بیانیه‌ای صادر کرد.

در این بیانیه آمده است:

گروهک تروریستی منافقین با ناکامی از حضور در فرایند مردم سالاری کشور، در خرداد سال 1360 دست به اسلحه برده و با صدور اطلاعیه ای سیاسی نظامی رودرروی مردم و نظام اسلامی ایران قرار گرفت.

مرصاد نام عملیاتی است که توسط منافقین به عنوان تیره بخت ترین دشمنان امت ایران و با حمایت رژیم بعث صدام و حامیانش در روزهای پایانی جنگ ایران و عراق در سال 1367 طرح ریزی شد.

بعد از پذیرش قطعنامه 598، توسط جمهوری اسلامی ایران، سازمان مجاهدین خلق با ارزیابی اوضاع جبهه ها و با اندیشه ی آسیب پذیری نظامی ایران و همچنین براساس برداشت خاص خود، از شرایط داخلی و بین المللی این کشور، در صدد براندازی این نظام برآمد و با این هدف، عملیات فروغ جاویدان را پی ریزی کرده و به اجرا گذارد.

 این سازمان با بکارگیری تمام قوای نظامی خود، در قالب 33 تیپ، به مرزهای جمهوری اسلامی هجوم آورد و تا 25 کیلومتری کرمانشاه پیش رفت.

 در این عملیات، بیش از 2500 تن از نیروهای سازمان به هلاکت رسیدند و حدود 1200 تن نیز با تحمل جراحت های فراوان، به داخل خاک عراق گریختند و فروغی که قرار با جاوادنه شدن داشت با ضربه مهلک و اسفناک غروب کرد.

همبستگی و پایداری ملت ایران در برابر دشمن مهمترین دستاورد عملیات مرصاد بود، عملیاتی که دست های پوشالی استکباران را به نمایش گذاشت تا جهانیان بدانند که این شیطان بزرگ است که در پس پرده های فتنه های جنایتکارانه ملت های مسلمان است.

عملیات مرصاد به همگان نشان داد که رزمندگان اسلام در تمام صحنه های این نظام حضور فعال داشته اند و تا پای جان از آرمان های این نظام دفاع خواهند کرد و امروز که در جنگ اقتصادی دشمنان واقع شده ایم باری دیگر ملت ایران با اتحاد و اقتدار خود از این عملیات ظالمانه بدخواهان جمهوری اسلامی ایران سربلند بیرون خواهد آمد و فتنه های منافقین داخلی و خارجی را در نطفه خاموش خواهند کرد.

اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان بوشهر ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و عملیات غرورآفرین مرصاد این عملیات را نماد آمادگی همیشگی ملت در دفاع از میهن اسلامی دانست و هوشیاری ملت ایران برای ناکام ماندن دسیسه های نفوذی های منافق با توجه به فرامین حکیمانه رهبر معظم انقلاب و حضور سربازان وطن را ارج نهاده و از خداوند منان تداوم و پایداری نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را خواستار شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار