شهید «جعفر بخشیان کلاریجانی»:

مبادا دشمنان شما را از روحانیت پیرو خط امام جدا کنند

در فرازی از وصیتنامه شهید «جعفر بخشیان کلاریجانی» آمده است: مبادا دشمنان بین شما و روحانیت پیرو خط امام جدایی و تفرقه بیاندازد و شما را از روحانیت پیرو خط امام جدا کنند.
کد خبر: ۴۶۸۷۴۱
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۲ - 27July 2021

مبادا دشمنان شما را از روحانیت پیرو خط امام جدا کنندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، «جعفر بخشیان کلاریجانی» فرزند «علی بخش» ۲۷ آبان ۱۳۴۹ در شهرستان سوادکوه به دنیا آمد و در تاریخ پنجم مرداد ۱۳۶۷ در اسلام آباد غرب به شهادت رسید.

وصیتنامه شهید

پدر و مادرم! عالم از خدا و جلوه‌ی آیات خداست. همه‌ی عالم به سوی او برخواهد گشت. چه بهتر که برگشتن به سوی خدا اختیاری و انتخابی باشد، چه انسان در دریای گلوله‌ها شناور باشد و چه راحت و آسوده در خانه آرمیده باشد باز هم روزی مرگ به سراغ آدم خواهد آمد، پس چقدر شیرین است که شهادت در راه خدا را انتخاب کند.

پیوسته از خدا صبر و استقامت طلب کنید. زیرا خدا با صابران است و عاقبت صابران به رضایت خداوند متعال و بهشت جاویدان خواهد انجامید.

از برادران و خواهرم می‌خواهم که استغفار و دعا را از یاد نبرند، زیرا بهترین درمان برای تسکین دردهاست. پیوسته به یاد خدا باشید و همیشه در راه او قدم بردارید.

امت حزب الله، شهیدپرور و همیشه در صحنه! مبادا دشمنان بین شما و روحانیت پیرو خط امام جدایی و تفرقه بیاندازد و شما را از روحانیت پیرو خط امام جدا کنند. از شما می‌خواهم که در حرف‌های امام بیشتر دقت کنید و سعی کنید عظمت امام عزیز را بیابید. همچنین صداقت و اخلاص خود را حفظ کنید و آن‌هایی که پیرو خط امام نیستند بر جنازه‌ی من حاضر نشوند و بر من گریه نکنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار