حماس: همه اشکال مقاومت در برابر جنایات صهیونیست‌ها در چارچوب قانون بین الملل است

جنبش مقاومت اسلامی فلسطین گفت گزارش دیدبان حقوق بشر درباره جنایات جنگی رژیم صهیونیستی موید اسناد ده‌ها نهاد حقوق بشری طی چند دهه اخیر در خصوص اعمال مجرمانه اشغالگران است و مقاومت حق قانونی فلسطینیان است.
کد خبر: ۴۶۸۹۴۷
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۲:۵۷ - 27July 2021

حماس: همه اشکال مقاومت در برابر جنایات صهیونیست‌ها در چارچوب قانون بین الملل استبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، جنبش مقاومت اسلامی فلسطین تاکید کرد، گزارش دیدبان حقوق بشر که به شکلی مستند جرایم جنگی رژیم صهیونیستی را به ثبت رسانده است، موید اسناد ده‌ها نهاد بین المللی حقوق بشر طی چندین دهه اخیر درباره اقدامات غیرقانونی رژیم صهیونیستی است.

به گزارش فلسطین الیوم، «باسم نعیم» عضو دفتر روابط بین الملل حماس گفت: گزارش دیدبان حقوق بشر موید این است که دشمن فراتر از قانون رفتار می‌کند و با برخورداری از حمایت مطلق آمریکا از مصونیت برخوردار است که این رژیم را از مجازات در امان می‌دارد و اجازه می‌دهد، به فجیع ترین جنایات اعم از کشتار، آوارگی و نقض مقدسات و سرقت اراضی ادامه دهد.

این مسئول حماس تاکید کرد: مردم ما از حق قانونی خود برای مقاومت در برابر اشغالگری در چارچوب قانون بین الملل و با هر گونه توانایی‌های موجود استفاده می‌کنند و مقاومت نشان داده است که با وجود تمام قتل عام‌هایی که دشمن علیه زنان و فرزندان ما انجام داده است، براساس ارزش‌های مذهبی و ملی ما و مطابق با قوانین بین المللی، برای جلوگیری از هدف قرار دادن غیرنظامیان اهتمام مستمر دارد.

نعیم در پایان بر لزوم پاسخ به خواسته‌های ملت فلسطین در مجازات رژیم صهیونیستی و پیگرد قانونی سران این رژیم و کشاندن آنها به دادگاه‌های بین المللی تاکید کرد.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار