با برجای گذاشتن دستکم ۱۳ زخمی صورت گرفت؛

یورش خشونت‌بار نظامیان اسرائیل به گردهمایی اعتراضی در کرانه باختری

یورش خشونت‌بار نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی به گردهمایی اعتراضی فلسطینیان در کرانه باختری اشغالی دست کم ۱۳ زخمی برجای گذاشت.
کد خبر: ۴۶۸۹۷۳
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۴ - 28July 2021

یورش خشونت بار نظامیان اسرائیل به گردهمایی اعتراضی در کرانه باختریبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس به نقل از آناتولی، فرمانداری طوباس در بیانیه‌ای اعلام کرد که نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی به شماری از فلسطینیان، از جمله «یونس العاصی» فرماندار طوباس، که در یک گردهمایی اعتراضی علیه تلاش شهرک‌نشینان اسرائیلی برای تصرف یک چشمه آب در منطقه «عین الحلوه» شرکت کرده بودند، یورش بردند.

در پی این یورش، دست کم ۱۳ فلسطینی زخمی شدند.

«عبدالله ابو رحمه» مدیر کمیته مردمی علیه دیوار‌ها و شهرک‌ها گفت که نیرو‌های نظامی اسرائیلی با یورش به سوی شرکت کنندگان در این گردهمایی و استفاده از اسپری فلفل جمعیت فلسطینیان معترض را متفرق کردند.

وی در ادامه افزود که در این یورش، ۱۳ فلسطینی از جمله فرماندار طوباس زخمی شده و یک فلسطینی نیز بازداشت شد.

به گفته این مقام فلسطینی، شهرک‌نشینان اسرائیلی همچنان به اقدام‌های غیرقانونی خود در اشغال این منطقه و ممانعت از دسترسی چوپانان فلسطینی به آب این چشمه و ساختن حصار در اطراف آن ادامه می‌دهند.

این در حالی است که فلسطینیان تقریباً هر روز در سرتاسر کرانه باختری اشغالی علیه فعالیت‌های شهرک‌سازی رژیم صهیونیستی گردهمایی‌های اعتراضی برگزار می‌کنند و درمقابل، ارتش اسرائیل با بکار بردن قوه قهریه می‌کوشد تا این گردهمایی را برهم زند.

انتهای پیام/ 411

نظر شما
پربیننده ها