دیدار سرلشکر موسوی با خانواده شهید قیصری‌شاد؛

اعطای نشان فداکاری به خانواده شهید «قیصری‌شاد»/ سربلندی امروز ایران مرهون ایثارگری شهداست

فرمانده کل ارتش در دیدار با خانواده سرهنگ شهید قیصری‌شاد گفت: ما در پناه ایثارگری‌های شهدای والامقام و رشادت‌های مثال‌زدنی آن‌ها امروز در دنیا سرافراز و سربلند هستیم.
کد خبر: ۴۶۹۱۴۱
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۹ - 29July 2021

دیدار سرلشکر موسوی با خانواده شهید قیصری‌شادبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر سرلشکر «سیدعبدالرحیم موسوی» فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران به مناسبت عید غدیر خم با حضور در منزل شهید «منصور قیصری‌شاد» با خانواده این شهید دیدار و گفت‌وگو کرد.

سرلشکر موسوی در این دیدار ضمن تبریک عید سعید غدیر خم، اظهار داشت: باور و اعتقاد راسخ داریم که شهادت، بالاترین مدال افتخار و حیاتی جاودانه است و امروز عزت و آبرویی که نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دارد به برکت خون شهدا و خانواده‌های آن‌هاست.

وی افزود: اگر زندگی‌ها بر اساس صداقت، عشق و علاقه شکل بگیرد، محدودیت‌ها و محرومیت‌های زندگی هیچ‌گاه مانع رشد و پیشرفت نمی‌شود.

فرمانده کل ارتش با بیان اینکه کسانی که لباس مقدس سربازی را می‌پوشند از همان روز اول با شهادت عجین هستند، تصریح کرد: ما در پناه ایثارگری‌های این شهدای والامقام و رشادت‌های مثال‌زدنی آن‌ها امروز در دنیا سرافراز و سربلند هستیم.

سرلشکر موسوی به پاس جانفشانی شهید و مجاهدت‌های همسر ایشان در تربیت و پروش فرزندان، نشان فداکاری را به این بانوی بزرگ اهدا کرد و همچنین از تمبر یادبود سرهنگ شهید منصور قیصری شاد رونمایی شد.

در این دیدار امیر سرتیپ «ابراهیم گلفام» جانشین معاونت فرهنگی و تبلیغات دفاعی ستاد کل، امیر سرتیپ دوم محمد رضا فولادی، رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ارتش و سردار سلیمانی معاون فرهنگی و پژوهشی بنیاد شهید و امور ایثارگران نیز حضور داشتند؛ بنابراین گزارش، شهید منصور قیصری شاد از کارکنان نیروی هوایی ارتش و متخصص توپ و پدافند ضد هوایی بود.

این شهید والامقام در سال ۱۳۶۶ در بمباران دزفول به درجه رفیع شهادت نائل آمد. وی دارای یک فرزند پسر و یک فرزند دختر است.

انتهای پیام/ 200

نظر شما
پربیننده ها