فرمانده سپاه قدس گیلان:

سپاه هیچگاه وارد بازی‌های سیاسی نشده است

سردار عبدالله پور کمک و حمایت از مردم در بحران‌های مختلف را از وظایف ذاتی سپاه دانست و گفت: سپاه همواره خادم ملت بوده و هیچگاه وارد بازی‌های سیاسی نشده است.
کد خبر: ۴۶۹۶۳۵
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۲:۵۷ - 01August 2021

سپاه هیچگاه وارد بازی‌های سیاسی نشده استبه گزارش دفاع‌پرس از رشت، سردار «محمد عبدالله پور» فرمانده سپاه قدس گیلان امروز (یکشنبه) در گفتگو با خبرنگاران با بیان اینکه سپاه پاسداران هیچ گرایشی به کسی ندارد با شاره به انتخاب شهرداران گیلان اظهار داشت: در بحث انتخاب شهرداران کسی حق ندارد از سپاه قدس هزینه کند.

فرمانده سپاه قدس گیلان تصریح کرد: سپاه در انتخاب شهرداران دخالت نداشته و اجازه نمی‌دهد فردی برای منافع سیاسی خود از این نهاد استفاده کند.

وی کمک و حمایت از مردم در بحران‌های مختلف را از وظایف ذاتی سپاه دانست و افزود: سپاه همواره خادم ملت بوده و هیچگاه وارد بازی‌های سیاسی نشده است.

سردار عبدالله پور با بیان اینکه سپاه قدس و بسیج همواره خود را هزینه انقلاب اسلامی و مردم کرده و آ‌ن را یک فرهنگ می‌داند خاطرنشان کرد: گفتمان امام و رهبری در برابر گفتمان وابسته ایستاد و آن را محکوم کرد و این را تجربه بیش از چهل و دو ساله انقلاب اسلامی نشان داده است.

وی با تاکید بر اینکه سپاه و بسیج هیچ گونه ورود مصداقی در انتخابات ندارد و نباید به غوغا سالاری‌های دشمن اعتنا کرد، متذکر شد: سپاه و بسیج از شاخص‌ها دفاع می‌کنند، اما نه گرایشی به کسی دارند و نه کسی را تخریب می‌کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها