تولیت آستان امامزاده صالح در گفت‌وگو با دفاع‌پرس:

جشنواره بزرگ «فیلم صالح» سال آینده بین‌المللی برگزار می‌شود

حجت‌الاسلام بی‌آزار تهرانی گفت: جشنواره بزرگ فیلم صالح در سال آتی در بین تمامی عتبات گسترش پیدا خواهد کرد و بخش بین‌الملل به این جشنواره اضافه خواهد شد.
کد خبر: ۴۶۹۶۳۸
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۲:۰۰ - 02August 2021

//حجت‌الاسلام احسان بی‌آزار تهرانی تولیت آستان مقدس امامزاده صالح در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، با بیان اینکه امروز رسانه به یک اصل مهم در جامعه تبدیل شده است، اظهار داشت: قطعاً جشنواره بزرگ «فیلم صالح» دارای پیوست‌های مختلفی خواهد بود؛ این جشنواره با حوزه سینما شروع به کار کرد و در ادامه حوزه‌های شعر، موسیقی و نقاشی به آن اضافه خواهد شد.

وی افزود: با هماهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مجوز دائمی این جشنواره گرفته شده است و هر ساله این جشنواره با رویکردهای مختلف برگزار خواهد شد.

تولیت آستان مقدس امامزاده صالح گفت: همانگونه که دشمنان با ابزار رسانه به دنبال جذب و جهت دادن به جوانان ما هستند ما هم باید بتوانیم از این طریق با آن‌ها مقابله کنیم.

بی‌آزار تهرانی درباره برگزاری این جشنواره در سال آینده خاطرنشان کرد: نگاه ما به این جشنواره در آینده بین‌المللی است و قطعا در سال آتی این جشنواره در بین تمامی عتبات گسترش پیدا خواهد کرد و بخش بین‌الملل به این جشنواره اضافه خواهد شد. 

به گزارش دفاع‌پرس، جشنواره فیلم صالح ویژه طلاب، دانشجویان و استادان حوزه و دانشگاه با همت تولیت آستان امامزاده صالح (ع) از چهارم اسفند سال گذشته آغاز به‌ کار کرد. این جشنواره تا ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ بیش از ۵۰۰ آثار را در دو بخش فیلم کوتاه و فیلم مستند با مضامین مذهبی دریافت کرد.

همچنین اختتامیه اولین دوره جشنواره بزرگ صالح همزمان با شب عید غیر خم با حضور هنرمندان سرشناس کشورمان در امامزاده صالح برگزار شد و منتخبین این جشنواره انتخاب شدند.

انتهای پیام/ 341

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار