نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی:

تاریخ علمی آذربایجان شرقی سرشار از صفحات زرین است

حجت‌الاسلام «آل هاشم» در پی موفقیت دانش‌آموزان آذربایجان شرقی در آزمون سراسری دانشگاه‌ها، با صدور پیامی اعلام کرد: تاریخ علمی آذربایجان شرقی از این صفحات زرین سرشار است و از دیرباز درخشش و موفقیت‌های بزرگی را از سوی جوانان صاحب نام این استان در این عرصه‌ها شاهد بوده‌ایم.
کد خبر: ۴۶۹۶۴۵
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۷ - 02August 2021

به گزارش دفاع‌پرس از تبریز، حجت‌الاسلام «سید محمدعلی آل هاشم» نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی، در پی موفقیت دانش‌آموزان استان در آزمون سراسری دانشگاه‌ها (کنکور) پیام تبریک صادر کرد.

متن پیام حجت‌الاسلام «آل‌هاشم» به این شرح است:

«خبر غرور آفرین و مسرت‌بخش موفقیت دانش‌آموزان خطه عالم‌پرور آذربایجان؛ جناب آقای «نیما ابوالحسنی» از تبریز و سرکار خانم «آیناز مارالی» از روستای «لیوارجان» شهرستان «جلفا» در آزمون سراسری ورودی دانشگاه‌ها و کسب رتبه‌های اول و چهارم رشته علوم تجربی، افتخاری دیگر برای این خطه به‌خصوص نهاد مقدس آموزش و پرورش است.

با شکر و سپاس به درگاه خداوند منان و متعال این موفقیت را که بی‌شک نشانگر عنایت الهی، لیاقت و تلاش بی‌شائبه معلمان گرامی، دانش‌آموزان و خانواده‌های محترم‌شان بوده است به این آینده‌سازان ایران عزیزمان و همه کسانی که در این راه یاری‌گر، همراه و همگام آن‌ها بوده‌اند، از صمیم قلب تبریک عرض می‌نمایم.

البته از جوانان این دیار فرهنگ‌دوست و نخبه‌پرور جز این انتظار نمی‌رود که در هر عرصه‌ای و از هر فرصتی برای طی مراتب عالی موفقیت بهره ببرند و هوش سرشار و همت بلند جوانان ایرانی و آذربایجانی را به رخ بکشند، درود بر شما فرزندان عزیزم که سرافرازمان کردید.

تاریخ علمی آذربایجان شرقی از این صفحات زرین سرشار است و از دیرباز درخشش و موفقیت‌های بزرگی را از سوی جوانان صاحب نام این استان در این عرصه ها شاهد بوده‌ایم.

اینجانب ضمن ابراز خرسندی از این رویداد علمی مبارک، توفیقات روزافزون و سربلندی همه دانش‌آموزان، دانشجویان، دانش‌پژوهان و نخبگان علمی ایران اسلامی را در سایه توجهات حضرت ولی عصر (عجل‌اللّه تعالی فرجه الشریف) و در پرتو رهنمودهای مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی)، از درگاه خداوند متعال مسئلت دارم

سیدمحمدعلی آل هاشم
نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز»

حجت‌الاسلام «آل هاشم» همچنین در تماس‌های جداگانه‌ای کسب رتبه اول و رتبه چهارم کنکور سراسری ۱۴۰۰ در رشته علوم تجربی را به آقای «نیما ابولحسنی» و خانم «آیناز مارالی» تبریک گفت و برای آن‌ها آرزوی موفقیت کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار