رئیس کمیته امداد در گفت‌وگو با دفاع‌پرس خبر داد؛

افزایش ۶۵ درصدی مشارکت مردم در پویش نذر قربانی نسبت به سال گذشته

بختیاری با اشاره به افزایش ۵۶ درصدی مشارکت مردم در پویش نذر قربانی نسبت به سال گذشته گفت: در پویش نذر قربانی مردم، خیرین و مراکز نیکوکاری ۳۳۱ میلیارد تومان به نیازمندان کمک کردند.
کد خبر: ۴۶۹۷۸۴
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۵:۱۲ - 03August 2021

افزایش ۵۶ درصدی مشارکت مردم در پویش نذر قربانی نسبت به سال گذشته/ کمک ۳۳۱ میلیارد تومانیسید مرتضی بختیاری رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، با اشاره به برگزاری پویش نذر قربانی در عید قربان اظهار داشت: خیرین، مردم و مراکز نیکوکاری در این پویش در مجموع ۳۳۱ میلیارد تومان به مددجویان و خانواده‌های نیازمند کمک کردند؛ از مجموعه کمک‌ها مردمی ۱۶ میلیارد تومان کمک نقدی و معادل ۸۴ میلیارد تومان نیز کمک غیر نقدی (قربانی) بوده است.

رئیس کمیته امداد تاکید کرد: ۱۷۶ میلیارد تومان از طریق مراکز نیکوکاری زیر نظر کمیته امداد جذب و میان جامعه هدف توزیع شده است؛ همچنین ۵۵ میلیارد تومان کمک از سوی خیران به صورت مستقیم به خانواده‌های معرفی شده از سوی کمیته امداد انجام شد.

وی با قدردانی از مردم و خیران برای کمک به خانواده‌های مردم در عید قربان گفت: مشارکت مردم در پویش نذر قربانی نسبت به سال گذشته حدود ۶۵ درصد رشد داشته است.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار