فرمانده کل ارتش:

ارتش قدرتمندانه با تهدیدات مقابله می‌کند

سرلشکر موسوی گفت: ارتش در اوج آمادگی رزمی قرار دارد و با قدرت مقابل هرگونه تهدید ایستادگی می‌کند.
کد خبر: ۴۷۰۰۳۰
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۸ - 04August 2021

ارتش در مقابل هر نوع تهدید ایستادگی می‌کندبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس‌، امیر سرلشکر «سید عبدالرحیم موسوی» فرمانده کل ارتش در حاشیه چهاردهمین همایش فرماندهان یگان‌های عمده نیروی زمینی ارتش که در تهران و به صورت ویدئو کنفرانسی در سراسر یگان‌های این نیرو برگزار شد، اظهار داشت: ارتش جمهوری اسلامی ایران در اوج آمادگی رزمی قرار دارد و با قدرت مقابل هرگونه تهدید ایستادگی می‌کند و مأموریتش را به طور کامل انجام می‌دهد.

وی با بیان اینکه اقتدار دفاعی ارتش به برکت انقلاب اسلامی، نظام مقدس جمهوری اسلامی و هدایت‌های داهیانه فرماندهی معظم کل قوا شکل گرفته است، افزود: امروز ارتش به اندازه‌ای از توانایی رزمی رسیده است که علاوه بر مأموریت ذاتی خود که تأمین حفظ حدود و ثغور مرزهاست، هر جا هم که مردم شریف کشور به ارتش نیاز داشته باشند به‌ویژه در حوادث طبیعی مانند زلزله و سیل و مواردی مانند کرونا، آب‌رسانی و... همدوش و همراه مردم خواهد بود که این توانایی الهی است و از این بابت خداوند منان را شاکر هستیم.

سرلشکر موسوی با اشاره به رونمایی از کانون ارزیابی و رشد سرمایه‌های نیروی انسانی نزاجا گفت: تشکیل کانون ارزیابی و رشد سرمایه‌های نیروی انسانی همواره از مطالبات راهبردی مقام معظم رهبریدر ارتش بوده که نیروی زمینی ارتش مثل همیشه در برآوردن منویات معظم‌له پیشگام بوده است.

فرمانده کل ارتش ادامه داد: یکی از اهداف مهم این طرح این است که تمامی کارکنان حتی در یگان‌های نقاط مرزی و دوردست اطمینان داشته باشند که عملکرد آن‌ها مورد سنجش و ارزیابی قرار خواهد گرفت.

وی هدف از تشکیل کانون ارزیابی در ارتش جمهوری اسلامی ایران را بسیار مهم خواند و افزود: باید خداوند بزرگ را شکر کنیم که امروز یک اقدام انقلابی دیگر در نیروی زمینی ارتش به منصه ظهور رسیده است؛ این کار بزرگ و منحصر به فرد آینده نیروی زمینی و ارتش را از نظر سرمایه‌های انسانی تضمین خواهد کرد و زمینه رشد و ارتقای استعداد‌ها را فراهم خواهد کرد و در نتیجه ما شاهد بهبود عملکرد افراد و سازمان خواهیم بود.

امیر موسوی با اشاره به ارتقای تحرک در نیروی زمینی ارتش، گفت: اوج تحرک نیروی زمینی ارتش را در طرح مردم‌یاری در سیستان و بلوچستان شاهد بوده‌ایم که تمام کار‌ها را در ۴۸ ساعت انجام داده است؛ البته سرمنشأ این حضور مؤثر و به‌موقع در حادثه زلزله سرپل ذهاب بوده است که با توجه به شرایط نامناسب جوی تمامی مجروحان و مصدومان قبل از غروب توسط بالگرد‌های هوانیروز به بیمارستان‌ها منتقل شدند و امروز همگان می‌دانند که هرجا نیاز باشد، نیروی زمینی ارتش در کمترین زمان ممکن در وسط میدان حاضر است.

فرمانده کل ارتش ادامه داد: نیروی زمینی ارتش نیروی جهادی است؛ این نیرو ماموریت اصلی خود را به نحو احسن انجام می‌دهد و در امدادرسانی و مردم‌یاری نیز در کمترین زمان ممکن حاضر می‌شود؛ به‌طور مثال در استان سیستان و بلوچستان به محض اینکه حکم مأموریت ابلاغ می‌شود، کمتر از چند ساعت، تمام توان نزاجا در این استان حاضر است.

وی اضافه کرد: وقتی یک دختربچه در نقطه بسیار دور، یک درخواستی می‌کند و قبل از آنکه صدایش به گوش دیگران برسد، نیروی زمینی در آنجا حاضر است؛ این نشانه نیروی جهادی بودن است.

سرلشکر موسوی به آمادگی رزمی نیروی زمینی ارتش اشاره و تأکید کرد: امروز نیروی زمینی ارتش در مرز‌های غرب و شرق کشور حضور دارد و هر جا که جان برکفان ارتش مستقر باشند، امنیت کاملاً برقرار است؛ همچنین از نظر تجهیزاتی، نزاجا در وضع مطلوبی قرار دارد که با داشتن نیروی انسانی پا در رکاب، قوی و جهادگر توانسته است، خود را سرپا و سربلند نگه دارد.

انتهای پیام/ 231

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار