معاون نیروی انسانی نزاجا:

نیروی زمینی ارتش در حراست از مرز‌ها بسیار موفق بوده است

امیر سرتیپ دوم فرهادی‌فر گفت: امروز نیروی زمینی ارتش با حضور در تمامی عرصه‌ها به‌ویژه در حفظ و حراست از مرز‌های کشور بسیار موفق عمل کرده است.
کد خبر: ۴۷۰۰۵۵
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۷ - 04August 2021

رشد و بالندگی یگان‌های نظامی نتیجه ارزیابی دقیق آنهاست

به گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر سرتیپ دوم «یدالله فرهادی‌فر» معاون نیروی انسانی نیروی زمینی ارتش در چهاردهمین همایش فرماندهان عمده این نیرو که با موضوع کانون ارزیابی و رشد سرمایه‌های نیروی انسانی برگزار شد، اظهار داشت: تشکیل کانون ارزیابی و رشد سرمایه‌های انسانی در ارتش جمهوری اسلامی ایران موجب بالندگی در تمامی سطوح یگان‌ها خواهد شد.

وی ادامه داد: تمرکز نیروی انسانی نیروی زمینی ارتش بر ارزیابی عملکرد کارکنان است که قطعاً موجب رشد و بالندگی یگان‌ها و نیرو‌ها را به همراه خواهد داشت.

وی با بیان اینکه امروز نیرو‌ها و کارکنان از روحیه بالای اعتقادی و رزمی برخوردار هستند، افزود: امروز نیروی زمینی ارتش با داشتن نیرو‌های انقلابی و مؤمن با حضور در تمامی عرصه‌ها به‌ویژه در حفظ و حراست از مرز‌های کشور بسیار موفق عمل کرده است.

معاون نیروی انسانی نزاجا عنوان کرد: کانون ارزیابی و رشد سرمایه‌های انسانی به فرماندهان کمک می‌کند تا نفرات برتر و شایسته شناسایی شوند و ارزیابی کارکنان و یگان‌های نظامی، پیامد‌های بسیار مطلوب از جمله «رویش شایستگی‌ها» و «رشد و بالندگی یگان‌های نظامی» را به همراه خواهد داشت.

انتهای پیام/ ۹۱۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار