نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی:

وابستگی، آسیب مجمع خطبا است

آیت‌الله «علم‌الهدی» گفت: مجمع خطبای استان می‌تواند ناهماهنگی‌ها و تفاوت نظرها در این دستگاه را از بین ببرد به‌خصوص اگر به‌صورت جهادی فعالیت کنید، البته مراقب باشید که به جمع یا گروهی وابسته نشوید، زیرا مانع فعالیت و پویایی می‌شود.
کد خبر: ۴۷۰۹۶۷
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۵۴ - 09August 2021

به گزارش دفاع‌پرس از مشهد، آیت‌الله «سیداحمد علم‌الهدی» نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی امروز در دیدار با مجمع خطابا و علمای خراسان رضوی، با بیان اینکه مسئله تشکیلات خطبا، موضوعی ضروری و لازم است، اظهار داشت: منجسم‌ترین جریان‌ها در گذشته، جریان اهل منبر بود. روضه‌های خانگی برگزار می‌شد که جلسات مفید و بسیار پر استفاده بود، اما متاسفانه بعضی‌ها آمدند و از جریان‌های ساخته شده سوءاستفاده سیاسی کردند.

وی افزود: مجمع خطبای استان می‌تواند ناهماهنگی‌ها و تفاوت نظرها در این دستگاه را از بین ببرد به‌خصوص اگر به‌صورت جهادی فعالیت کنید، البته مراقب باشید که به جمع یا گروهی وابسته نشوید زیرا مانع فعالیت و پویایی می‌شود.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی با بیان اینکه هیئت امنای این مجمع باید همه چیز را بر عهده بگیرد، خاطرنشان کرد: مجمع خطبا باید بنشینند و باهم تصمیم بگیرند تا مسئله‌ای را مطرح کنند یا خیر، اینگونه نباشد که نظرات باهم تفاوت بسیاری داشته باشد زیرا نمی‌توانیم حق مطلب را در حضور مردم ادا کنیم.

علم‌الهدی گفت: اولین کار این مجمع باید جامعیت بخشیدن به تشکیلات باشد. تا جایی که می‌توانید باید همه را به درستی جذب کنید، این کار را با برقراری ارتباط صحیح انجام دهید و با برگزاری مجمع عمومی، تلاش کنید پویایی مجمع خطبای استان حفظ شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها