رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ:

برای برقراری امنیت مردم تا پای جان ایستاده‌ایم

سرهنگ موقوفه‌‌ای با تأکید بر اینکه برای برقراری امنیت مردم تا پای جان ایستاده‌ایم، گفت: شهید یاسر طاهری می‌توانست به‌راحتی از تعقیب سارقان بگذرد، اما این کار را نکرد و تا پای جان ایستاد و به شهادت رسید.
کد خبر: ۴۷۱۰۶۷
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۰ - 10August 2021

مرحله ۴۷ طرح رعد با هدف پاکسازی مجرمان به اجرا در می‌آید

به گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، سرهنگ «جلیل موقوفه‌ای» رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ در حاشیه مرحله ۴۷ طرح رعد که با هدف پاکسازی حوزه استحفاظی کلانتری‌ها از مجرمان به اجرا در می‌آید، با اشاره به اجرای ۱۸۱ حکم قضائی در این طرح از بازداشت ۵۴۸ سارق، انهدام ۳۴ باند و کشف دو هزار و ۷۶۸ مورد اموال مسروقه خبر داد و اظهار داشت: در طرح مذکور ۱۶۶ دستگاه خودرو و موتورسیکلت سرقتی کشف و به ۶۹۷ پرونده سرقت رسیدگی شد.

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ با اشاره به بازداشت ۲۳ محکوم فراری در طرح مذکور، گفت: در این مرحله از طرح رعد ۱۶۸ کیلوگرم مواد مخدر نیز کشف شد.

به گفته این مقام انتظامی در چهل و هفتمین مرحله از طرح رعد، ۱۵۷ خرده ‌فروش مواد مخدر بازداشت، چهار قبضه سلاح شکاری و تعدادی سلاح شبه جنگی کشف شد.

وی با بیان اینکه در طرح مذکور ۸۰ قبضه سلاح سرد از متهمان کشف شده، بیان کرد: در رابطه با قاچاق کالا نیز، ۱۵ قاچاقچی کالا بازداشت شده و ۶ هزار و ۲۶۴ قلم انواع و اقسام کالای قاچاق از آن‌ها کشف و ضبط شد.

موقوفه‌ای با بیان اینکه در نیروی انتظامی با کوچکترین تخلف یک نیرو برخورد می‌شود، یادآور شد: اگر یک نیروی پلیس تخلفی انجام دهد، فیلم آن تخلف دائماً در فضای مجازی دست به دست می‌شود، در پلیس پیشگیری تهران در کمتر از ۱۰ روز، دو نفر از نیرو‌ها به فیض شهادت نائل آمدند و خواستاریم که این موارد از رشادت‌ها و جان‌فشانی‌های پلیس نیز به سمع و نظر مردم برسد.

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ با تأکید بر اینکه برای برقراری امنیت مردم تا پای جان ایستاده‌ایم، گفت: شهید یاسر طاهری؛ مأمور کلانتری ۱۰۳ گاندی می‌توانست به‌راحتی از تعقیب سارقان بگذرد، اما این کار را نکرد و تا پای جان ایستاد که به‌طور غافلگیرانه به شهادت رسید.

انتهای پیام/ ۲۴۱

نظر شما
پربیننده ها