عملیات گسترده ارتش عراق در شمال «بغداد»/ تعقیب بقایای عناصر داعش

نیرو‌های ارتش عراق عملیات گسترده‌ای را به منظور تعقیب بقایای عناصر تروریستی داعش در شمال «بغداد» کلید زدند.
کد خبر: ۴۷۱۶۸۴
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۰ - 14August 2021

عملیات گسترده ارتش عراق در شمال «بغداد»/ تعقیب بقایای عناصر داعشبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس به نقل از بغداد الیوم، نیروهای ارتش عراق عملیات جدیدی را علیه تروریست‌های تکفیری کلید زدند. ستاد اطلاع رسانی اخبار امنیتی عراق اعلام کرد که نیروهای این کشور عملیات گسترده ای را در شمال بغداد کلید زده‌اند.

بر اساس این گزارش، ستاد اطلاع رسانی اخبار امنیتی عراق اعلام کرده است که هدف اصلی و اساسی از آغاز عملیات مذکور، تحت تعقیب دادن بقایای عناصر تروریستی داعش است. پیش از این، سازمان حشدالشعبی عراق از خنثی شدن یک طرح تروریستی برای هدف قرار دادن مراسم عزاداری امام حسین (ع) در بغداد خبر داد.

سازمان حشدالشعبی عراق در بیانیه‌ای اعلام کرد که نیروهای این گروه مانع از انجام عملیات تروریستی داعشی‌ها علیه شرکت کنندگان در مراسم عزای حسینی در ایام ماه محرم در بغداد شدند.

در این بیانیه آمده است: نیروهای حشدالشعبی عملیات گسترده‌ای را در مناطق اطراف بغداد ترتیب دادند و توانستند انبارهای تسلیحاتی تروریست‌های تکفیری داعش را شناسایی کنند. تروریست‌ها قصد داشتند از تسلیحات مذکور برای حمله به مجالس حسینی در بغداد استفاده کنند.

سازمان حشدالشعبی همچنین اعلام کرده است: بمب‌هایی را در منطقه «الزیدان» واقع در بغداد کشف کردیم که تروریست‌های تکفیری می‌خواستند آن‌ها را در میان شرکت کنندگان در مراسم عزاداری حسینی منفجر سازند.

انتهای پیام/ 411

نظر شما
پربیننده ها