کتاب خاطرات همسر روحانی شهید «ساعتیان» چاپ می‌شود

مسئول نشر آثار و ارزش‌های مشارکت روحانیت در دفاع مقدس استان یزد، از چاپ کتاب «الهی» روایت‌گر خاطرات همسر روحانی شهید «محمودرضا ساعتیان» خبر داد.
کد خبر: ۴۷۱۸۵۷
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۷ - 15August 2021

حجت‌الاسلام «محمدهادی خسروی‌راد» مسئول نشر آثار و ارزش‌های مشارکت روحانیت در دفاع مقدس استان یزد، در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس اظهار داشت: کتاب «الهی» روایت‌گر خاطرات همسر روحانی شهید «محمودرضا ساعتیان» فرمانده گردان امام علی (ع) تیپ مستقل «الغدیر» یزد آماده چاپ شد.

وی افزود: پژوهش این کتاب را سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت روحانیت در دفاع مقدس استان یزد در سال‌های ۱۳۹۷ و ۱۳۹۸ انجام داده و سال ۱۳۹۹ نیز در کنار تألیفات کنگره ملی سرداران و ۴ هزار شهید استان یزد مورد پیگیری قرار گرفته است.

خسروی راد با بیان اینکه کتاب «الهی» توسط «صدیقه عظیمی‌نیا» تالیف شده است، ادامه داد: این کتاب طی ساعت‌ها مصاحبه با «زهرا سالاری» همسر این شهید والامقام ثبت و ضبط شده است، تا اثر قابل قبولی را در رابطه با این روحانی شهید عرضه کند.

وی با بیان اینکه کتاب «الهی» با خاطرات همسر شهید آغاز می‌شود و مرحله مرحله خود را به ازدواج او و عروج عارفانه شهید می‌رساند، افزود: در آینده کتاب دیگری نیز از خاطرات کوتاه درباره روحانی شهید «محمودرضا ساعتیان» تدوین خواهد شد.

مسئول نشر آثار و ارزش‌های مشارکت روحانیت در دفاع مقدس استان یزد با بیان اینکه بزرگ‌ترین آرزوی شهید «ساعتیان» شهادت و پیروزی اسلام و گسترش آن بود، خاطرنشان کرد: روحانی شهید «ساعتیان» متولد سال ۱۳۴۰ در یزد است که پس از سال‌ها مجاهدت در عرصه تبلیغ و جبهه‌های دفاع مقدس، ۶ خرداد سال ۱۳۶۷ در شلمچه به شهادت رسید.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها