برگزاری کنفرانس «۲۰ سال شانگهای، از یک همایش منطقه‌ای تا اعتراف در سطح جهانی» در تاجیکستان

کنفرانس علمی و عملی بین المللی با موضوع «۲۰ سال شانگهای، از یک همایش منطقه‌ای تا اعتراف در سطح جهانی» به میزبانی تاجیکستان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۴۷۲۵۴۸
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۹ - 19August 2021

برگزاری کنفرانس «۲۰ سال شانگهای، از یک همایش منطقه‌ای تا اعتراف در سطح جهانی» در تاجیکستانبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، کنفرانس علمی و عملی بین‌المللی با موضوع «۲۰ سال شانگ‌های، از یک همایش منطقه‌ای تا اعتراف در سطح جهانی» فردا به صورت آنلاین و به میزبانی تاجیکستان برگزار می‌شود.

سازمان دهنده این کنفرانس مرکز مطالعات استراتژیک وابسته به ریاست جمهوری تاجیکستان هستند.

کنفرانس مذکور در چارچوب ریاست این کشور در سازمان همکاری شانگ‌های در سال‌های ۲۰۲۰-۲۰۲۱ برنامه ریزی شده است.

در این کنفراسن نمایندگان وزارت امور خارجه تاجیکستان، دبیرخانه شانگ‌های، کمیته اجرایی ساختار منطقه‌ای ضد تروریستی شانگ‌های، کمیته اجرایی همسود، دبیر سابق شانگ‌های و همچنین روسا و کارشناسان ارشد مراکز کلیدی و موسسات علمی و تحلیلی کشور‌های عضو، ناظر و شرکای گفت‌وگوی این سازمان، شرکت می‌کنند.

در جریان این کنفرانس بررسی موضوعاتی مانند «سازمان همکاری شانهای: ۲۰ سال دستاورد‌ها و دورنمای توسعه همکاری»، «نقش شانگ‌های در تعمیق روابط حسن همجواری، دوستی و همکاری در منطقه»، «شانگ‌های و دورنمای امنیت منطقه ای» برنامه ریزی شده است.

علاوه بر این شرکت کنندگان این کنفرانس مسائل مربوط به تقویت همکاری کشور‌های عضو شانگ‌های در زمینه‌های تجاری، مالی و سرمایه گذاری، گسترش تعامل در زمینه حمل و نقل، انرژی، کشاورزی در فضای شانگهای، توسعه همکاری‌های آموزشی، فرهنگی و علمی در چارچوب سازمان همکاری شانگ‌های را بررسی می‌کنند.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار