ما مقتدریم/

اردوگاه راهیان نور میثاق آبادان در اختیار ستاد ملی کرونا قرار گرفت

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج آبادان گفت: اردوگاه راهیان نور میثاق به‌عنوان نقاهتگاه بیماران کرونایی در اختیار دانشگاه علوم پزشکی آبادان قرار گرفت.
کد خبر: ۴۷۲۸۹۷
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۹ - 22August 2021

به گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، سرهنگ پاسدار شاپور احمدی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج آبادان در مورد تبدیل اردوگاه راهیان نور میثاق به عنوان نقاهتگاه بیماران کرونایی، اظهار داشت: با پیگیری فرمانده سپاه حضرت ولی‌ عصر (عج) خوزستان اردوگاه میثاق راهیان نور برای استفاده بیماران کرونایی در اختیار ستاد مقابله با کرونا قرار گرفت.

اردوگاه راهیان نور میثاق آبادان در اختیار ستاد ملی کرونا قرار گرفت

وی افزود: این مجموعه اردوگاهی از این پس تا زمان نیاز به عنوان نقاهتگاه بیماران کرونایی در اختیار دانشگاه علوم پزشکی آبادان قرار خواهد داشت.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج آبادان گفت: پیش از این نیز محل سپاه آبادان برای تسریع در امر واکسیناسیون برای پذیرش داوطلبان تجهیز شد.

مجتمع اردویی میثاق دارای ۱۲۲ سوئیت مجزا و خوابگاه با ظرفیت هزار و ۳۰۷ نفر است که در صورت لزوم قابلیت اسکان دو هزار نفر را دارد.

گفتنی است مجموعه راهیان نور از ابتدای شیوع ویروس کرونا در کشور همه توان و ظرفیت خود را برای مقابله با این بیماری منحوس از جمله خادمین شهدا در ضدعفونی و خدمت‌رسانی به مردم و در اختیار گذاشتن اماکن و اردوگاه‌های راهیان نور به ستاد ملی کرونا به کار گرفته است.

اردوگاه راهیان نور میثاق آبادان در اختیار ستاد ملی کرونا قرار گرفت

انتهای پیام/ 118

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار