افتتاح نخستین آسایشگاه جانبازان زن نخاعی در کشور

آسایشگاه جانبازان نخاعی «هاجر» ویژه زنان جانباز ضایعه نخاعی با حضور معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران افتتاح شد.
کد خبر: ۴۷۳۴۱۱
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۱:۴۱ - 24August 2021

افتتاح نخستین آسایشگاه جانبازان زن نخاعی در کشوربه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، سعید اوحدی در آئین افتتاح این آسایشگاه که برای نخستین بار در ایران ویژه زنان جانباز نخاعی احداث شده است، ضمن بزرگداشت یاد و خاطره شهدا و تسلیت ایام عزاداری اباعبدالله‌الحسین (ع) اظهار داشت: جانبازان عزیز ما اقیانوس بزرگی از رحمت و نعمت هستند و بر بلندای بزرگ‌ترین قله‌ها ایستاده‌اند، لذا ما در مقابل ایشان احساس کوچکی می‌کنیم و درواقع ایشان باید دست ما را بگیرند.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در ادامه گفت: هر چه ما امروز داریم از ایمان و بزرگواری جانبازان عزیز و بانوان سربلند این قشر است و بنده در برخورد با این بزرگواران و روح بلند ایشان، در وجود خودم احساس حقارت می‌کنم.

معاون رئیس جمهور در ادامه با تکیه بر این کلام امام خمینی (ره) که می‌فرمایند خدمت به خانواده شهدا و ایثارگران، خدمت به نبی اکرم (ص) است، عنوان کرد: ما و همکارانمان در بنیاد شهید و امور ایثارگران در مقابل بهترین مخلوقات خداوند و مقاوم‌ترین انسان‌های روی زمین هستیم و باید به ایشان خدمت کنیم، اگر قدرشناس این نعمت نباشیم، متضرر خواهیم شد و فردا باید در پیشگاه الهی پاسخگو باشیم.

اوحدی در ادامه با اشاره به فرمایش امام خمینی (ره) که «بنیاد افضل نهاد‌ها است»، گفت: قداست و بزرگی یک مجموعه به جامعه هدف آن است، لذا قداست بنیاد شهید و امور ایثارگران هم به برکت وجود خانواده‌های شهدا، جانبازان و آزادگان است که جنگ همچنان در خانه آن‌ها ادامه دارد و از جان و سلامتی و آرامش خود در راه خدا گذشتند و موجب آرامش و راحتی ما شدند.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در ادامه افتتاح بخش زنان ضایعه نخاعی بیمارستان نیایش را گام مهمی در خدمت به بانوان ایثارگر و جانباز خواند و اظهار کرد: این مجموعه باید ۳۰ سال پیش راه‌اندازی می‌شد و تا به امروز خیلی کوتاهی شده است، اما امیدواریم که اینگونه جلسات تلنگری برای همه ما باشد تا از فرصت کوتاه خدمت بیشترین بهره را ببریم و در این مهم کوتاهی نکنیم.

اوحدی در پایان گفت: شاخص خداوند برای ارزیابی بندگانش، جایگاه و مقام‌های دنیایی نیست، بلکه نیات انسان‌ها است، اگر نیت ما خدمت به انسان‌ها، به‌ویژه جامعه بزرگ و مقدس ایثارگری باشد، مطمئنا خداوند می‌بیند.

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار