امام جمعه پاوه:

همه مدیران کشور باید با جدیت برای بهبود وضعیت معیشت مردم ورود کنند

ماموستا «ملا قادری» گفت: همه مدیران کشور در قوای سه‌گانه و به ویژه قوه مجریه باید برای بهبود وضعیت معیشت مردم ، اشتغال جوانان و نظارت بر بازار با جدیت ورود کنند.
کد خبر: ۴۷۳۸۴۷
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۹:۳۹ - 27August 2021

همه مدیران کشور باید با جدیت برای بهبود وضعیت معیشت مردم  ورود کنندبه گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، ماموستا ملا«قادر قادری» امام جمعه شهرستان پاوه در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان که با رعایت تمام شیوه نامه های بهداشتی برگزار شد، اظهار داشت: همه مدیران کشور در قوای سه‌گانه و به ویژه قوه مجریه باید برای بهبود وضعیت معیشت مردم ، اشتغال جوانان و نظارت بر بازار با جدیت ورود کنند.

وی تصریح کرد: ۴۲ سال است مردم وفادار ایران اسلامی همراه نظام بوده اند و دیگر جایز نیست مردم مسائل و مشکلات را تحمل کنند بنابراین برای رفع دغدغه‌ها و مشکلات آن‌ها باید تلاش کنیم . 

امام جمعه شهرستان پاوه ادامه داد: مردم ایران تشنه عمل هستند و دولت سیزدهم باید برای تحقق شعارها و از جمله رفاه و معیشت مردم و عده‌های خود را عملیاتی کند . 

ماموستا قادری افزود: دولت های یازدهم و دوازدهم ظرفیت های خوبی را در اختیار داشتند اما متاسفانه دولتمردان نتوانستند به خوبی از آنها استفاده کنند و جمعی از مدیران تلاش صادقانه و تعدادی نیز از بیت المال سوء استفاده کردند . 

وی بیان داشت: علیرغم همه کاستی ها و مشکلات معیشتی امنیت در مملکت ما وجود دارد و این از بهترین برکات نظام و انقلاب است .

امام جمعه شهرستان پاوه گفت: در حال حاضر دولت، مجلس و قوه قضاییه همسو و از یک خانواده هستند و دیگر بهانه و دلیلی برای کم کاری و کوتاهی مسئولان وجود ندارد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار