امروز اعلام شد؛

عملیات گسترده «حشد شعبی» در «طارمیه» / هلاکت شماری از تکفیری‌ها

به دنبال عملیات گسترده نیرو‌های حشد شعبی علیه تروریست‌های داعش در منطقه «طارمیه» شماری از تکفیری‌ها به هلاکت رسیدند.
کد خبر: ۴۷۳۸۵۶
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۰:۴۶ - 27August 2021

عملیات گسترده «حشد شعبی» در «طارمیه» / هلاکت شماری از تکفیری‌هابه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، نیرو‌های حشد شعبی عراق امروز جمعه عملیات گسترده‌ای را علیه تروریست‌های تکفیری در منطقه طارمیه واقع در بغداد ترتیب دادند.

بر اساس این گزارش، نیرو‌های حشد شعبی در جریان عملیات مذکور موفق شدند شماری از عناصر تکفیری را شناسایی کرده و آن‌ها را به هلاکت برسانند. این در حالی است که دو عنصر تکفیری نیز توسط حشد شعبی بازداشت شدند.

طی دو هفته اخیر منطقه «الطارمیه» بغداد شاهد فعالیت برخی از عناصر تروریستی بوده است. در همین ارتباط، چند روز پیش شماری از رزمندگان تیپ ۱۲ سازمان «حشد شعبی» بر اثر کمین تروریستی داعش در الطارمیه به شهادت رسیدند.

تروریست‌های تکفیری پیش از آغاز تحرکات نظامی و امنیتی خود در طارمیه تمام تلاش خود را به کار بستند تا طارمیه را به کانونی برای شکل گیری خشونت‌های فرقه‌ای و قبیله‌ای تبدیل کنند. در واقع، هدف اصلی و اساسی تکفیری‌ها این بود که عشایر و قبایل متعدد در طارمیه را به جان یکدیگر بیندازند و در این منطقه هرج و مرج فرقه‌ای ایجاد کنند. با این حال، موقعیت جغرافیایی این منطقه موجب شد تا تکفیری‌ها از آن برای احیای فعالیت‌های تروریستی خود بهره برداری کنند.

آخرین گزارش‌های میدانی از طارمیه حاکی از آن است که هسته‌های پنهان تکفیری‌های داعش به شدت در این منطقه فعال شده‌اند، به گونه‌ای که اهالی طارمیه از اقدامات آن‌ها در تنگنا و مضیقه قرار گرفته‌اند. اهالی منطقه طارمیه می‌گویند که تکفیری‌ها بر زندگی سیاسی، اقتصادی و اداری آن‌ها در این منطقه سیطره یافته‌اند.

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار