فرمانده دافوس آجا به دفاع‌پرس خبر داد؛

ارائه ۴ رشته تخصصی جدید مقطع دکتری در دانشگاه جنگ ارتش

امیر سرتیپ «‎‌‎ولی‌وند زمانی» از اخذ مجوز جهت ارائه چهار رشته‌ تخصصی مقطع دکتری در دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش خبر داد.
کد خبر: ۴۷۴۵۶۹
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۲:۰۰ - 01September 2021

تدریس رشته‌های تخصصی مدیریت بحران و آینده پژوهی در مقطع دکتریامیر سرتیپ «حسین ‌‎ولی‌وند زمانی» فرمانده دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش جمهوری اسلامی ایران (دافوس) در گفت‌وگو با خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، با اشاره به رشته‌های مقطع دکتری در دافوس آجا، اظهار داشت: دانشگاه فرماندهی و ستاد آجا هم‌اکنون در مقطع دکتری در رشته‌ تحصیلی عملیات مشترک و مرکب و همچنین دکتری تخصصی مدیریت دفاعی دانشجو می‌پذیرد.

وی افزود: به دنبال اخذ مجوز تدریس رشته‌های تخصصی مدیریت بحران، آینده‌پژوهی، ژئوپلتیک و ژئواستراتژیک در دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش هستیم که ان‌شاالله تا سال آینده در مقطع دکتری، این رشته‌های تحصیلی را در این مجموعه تدریس کنیم.

فرمانده دانشگاه فرماندهی و ستاد آجا اضافه کرد: این رشته‌ها بیشتر خاص محیط‌‌های آموزشی نظامی است و ما تلاش می‌کنیم تا این رشته‌ها را در این دانشگاه ارائه دهیم.

‌‎امیر ولی‌وند گفت: دانشگاه فرماندهی و ستاد آجا در بخش کارشناسی ارشد، دانشجویان استخدامی نیروهای مسلح را در رشته مدیریت دفاعی در گرایش‌های زمینی، هوایی، پدافند هوایی، دریایی، جنگال و سایبر و پشتیبانی خدمات رزمی می‌پذیرد.

فرمانده دانشگاه جنگ ارتش در پایان خاطرنشان کرد: این دانشگاه هم‌اکنون از چند کشور دوست و هم‌پیمان دانشجوی در حال تحصیل دارد.

انتهای پیام/ 221

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار