مادر شهید «محسن حاجی‌حسنی کارگر» آسمانی شد

«ربابه خراسانی» مادر شهید «محسن حاجی‌حسنی کارگر»، قاری بین‌المللی قرآن و از شهدای منا به فرزند شهیدش پیوست.
کد خبر: ۴۷۴۹۸۶
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۵ - 02September 2021

به گزارش دفاع‌پرس از مشهد، «ربابه خراسانی» مادر شهید قرآنی «محسن حاجی‌حسنی کارگر» روز گذشته در سن ۵۸ سالگی بر اثر عارضه قلبی دار فانی را وداع گفت و به فرزند شهیدش پیوست.

پیکر این مادر صبور امروز پس از اقامه نماز و طواف در بارگاه منور رضوی با حضور مسئولان و آحاد مردم به ویژه خانواده شهدا و ایثارگران در صحن حضرت زهرا (س) حرم مطهر رضوی به خاک سپرده شد.

حجت‌الاسلام حسین معصومی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی، طی پیامی درگذشت این بانوی مؤمنه فقیده سعیده که با دلی آرام، جسمی به خاک و روحی به افلاک سپرد را به سوگ نشستگان آن سفر کرده تسلیت گفت.

«محسن حاجی‌حسنی کارگر» در ۱۵ آبان ۱۳۶۷ چشم به جهان گشود. وی در دوم مهر ۱۳۹۴ در حادثه منا به مقام رفیع شهادت نائل آمد.

این قاری برجسته کشورمان که در مسابقات بین‌المللی قرآن کریم در سال ۲۰۱۶ مالزی مقام نخست جهان را کسب کرده بود با کاروان نور به حج تمتع سال ۱۳۹۴ مشرف شد و در این تشرف در حادثه منا بال در بال ملائک گشود و آسمانی شد.

«حاجی حسنی کارگر» که قرائت قرآن را با تشویق پدر و مادر و با کمک دو برادر بزرگتر خود از سه سالگی آغاز کرده بود در حرم امام رضا (ع) تلاوت‌هایی اجرا کرده بود که پس از شهادت این قاری برجسته به پیشنهاد رهبر معظم انقلاب اسلامی، پیکر وی در صحن جمهوری اسلامی بارگاه علی ابن موسی الرضا (ع) آرام گرفت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار