مسئول نشر آثار مشارکت روحانیت در دفاع مقدس استان یزد خبر داد؛

تقدیر از روحانیون رزمنده همزمان با هفته دفاع مقدس در یزد

حجت‌الاسلام «خسروی‌راد» با اشاره به مصوبات جلسه شورای هماهنگی نشر آثار و ارزش‌های مشارکت روحانیت در دفاع مقدس استان یزد، از برنامه‌ریزی برای تقدیر از روحانیون رزمنده استان توسط ائمه جمعه، همزمان با هفته دفاع مقدس خبر داد.
کد خبر: ۴۷۵۹۹۱
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۲ - 07September 2021

حجت‌الاسلام «محمدهادی خسروی‌راد» مسئول نشر آثار و ارزش‌های مشارکت روحانیت در دفاع مقدس استان یزد در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس، اظهار داشت: فعالیت‌های هفته دفاع مقدس و برخی از مصوبات جلسه شورای هماهنگی نشر آثار و ارزش‌های مشارکت روحانیت در دفاع مقدس استان یزد، در جلسه‌ای با حضور حجت‌الاسلام «مهدی قره‌چاهی» مسئول بسیج طلاب و روحانیون استان مورد بررسی قرار گرفت.

وی افزود: مقرر شد طی جلسه‌ای با حجت‌الاسلام «عباس نجیمی» مدیرکل تبلیغات اسلامی استان جهت برگزاری شب خاطره، ویژه راویان روحانی در سطح استان پیگیری‌های لازم صورت پذیرد.

خسروی راد از برگزاری جلسه دیدار ایثارگران روحانی با آیت‌الله «محمدرضا ناصری» نماینده ولی فقیه در استان خبر داد و ادامه داد: با دقت و ملاحظات مربوطه و با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی، در هفته دفاع مقدس این دیدار صورت خواهد گرفت.

مسئول نشر آثار و ارزش‌های مشارکت روحانیت در دفاع مقدس استان یزد گفت: ایجاد سامانه پیامکی و یا کانال‌های اطلاع‌رسانی در پیام‌رسان‌های داخلی، تقدیر از روحانیون رزمنده در شهرستان‌ها توسط ائمه جمعه و طرح «پای درس شهدا» ارتباط آنلاین طلاب با خانواده شهدای طلبه و روحانی، از دیگر مواردی بود که در این جلسه بحث و تبادل نظر شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار