فرمانده نیروی دریایی سپاه در بازدید از منطقه نازعات:

نیروی دریایی سپاه در مسیر تبدیل شدن به یک قدرت دریایی است

دریادار تنگسیری با اشاره به الحاق، انواع تجهیزات رزمی و عملیاتی به «ندسا» گفت: نیروی دریایی سپاه برای تبدیل شدن به یک قدرت دریایی در تراز انقلاب اسلامی، اقدامات راهبردی و مهمی را شکل داده است.
کد خبر: ۴۷۶۱۵۹
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۵ - 08September 2021

کشور‌های منطقه می‌توانند از منابع و منافع خود دفاع کنند/نیازی به حضور کشور‌های متجاوز بیگانه در منطقه نیستبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، دریادار پاسدار «علیرضا تنگسیری» فرمانده نیروی دریایی سپاه در بازدید از منطقه نازعات با حضور در جمع رزمندگان و فرماندهان مستقر در جزیره تنب بزرگ خطاب به آنان اظهار داشت: شما امید‌های ملت ایران هستید و مردم ما به شما رزمندگان غیور افتخار می‌کنند؛ شما امروز وظیفه بسیار حساس و مهم مرزداری از حریم جمهوری اسلامی را بر دوش دارید.

وی با تأکید بر ارتقای هرچه بیشتر فضیلت‌های اخلاقی اعم از معنویت، ولایتمداری، روحیه جهادی و انقلابی در میان رزمندگان، گفت: ما هر کاری که انجام می‌دهیم، باید برای رضای خدا و در مسیر خداوند متعال باشد. به اندازه‌ای که قدرت لایزال الهی را باور داریم و از مرز خودباوری به مرز خداباوری برسیم، به همان اندازه در مسیر توفیقات و موفقیت‌های الهی قرار می‌گیریم؛ آنگاه نتیجه همه اعمال ما خدایی می‌شود، رنگ خدایی می‌گیرد و کار ما ماندگار می‌شود.

دریادار تنگسیری با بیان اینکه دشمنان ما در مقابل انقلاب اسلامی درمانده و مستأصل شده‌اند، گفت: انقلاب اسلامی با هدایت عالمانه و حکیمانه نائب الامام المهدی، حضرت امام خامنه‌ای برای تحقق تمدن نوین اسلامی گام‌های بسیار بلندی برداشته و در این مسیر نیروی دریایی سپاه برای تبدیل شدن به یک قدرت دریایی در تراز انقلاب اسلامی اقدامات راهبردی و مهمی را شکل داده که در این راستا در سال گذشته با عنایت خداوند و همت جهادی و انقلابی رزمندگان دریادل، طی شش مرحله الحاق، انواع تجهیزات رزمی و عملیاتی به «ندسا» توان آمادگی رزم این نیرو اضافه شد و سازمان ارتقاء یافت.

فرمانده نیروی دریایی سپاه در پایان با مثبت ارزیابی کردن سطح آمادگی‌های رزمی- عملیاتی رزمندگان مستقر در جزایر، با اشاره به لزوم تقویت هرچه بیشتر وحدت بین کشور‌های اسلامی، افزود: همان‌گونه که بار‌ها اعلام کرده‌ایم، برای حفاظت و استمرار امنیت در خلیج فارس، نیازی به حضور بیگانگان نیست و کشور‌های منطقه می‌توانند به خوبی از منابع و منافع خود دفاع کنند. ما مسلمانیم و با هم دوست و برادر هستیم و نیازی به حضور کشور‌های متجاوز و بیگانه در منطقه نداریم.

انتهای پیام/ 231

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار