معاون هماهنگ کننده نیروی انتظامی خوزستان:

قاتل شهید آزمون شناسایی و بزودی دستگیر خواهد شد

سرهنگ حیدری گفت: قاتل سرگرد شهید «مهدی آزمون» با اقدامات امنیتی و انتظامی شناسایی شده و به زودی دستگیر می‌شود.
کد خبر: ۴۷۶۳۹۵
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۰ - 09September 2021

قاتل شهید آزمون شناسایی و بزودی دستگیر خواهد شدبه گزارش دفاع‌پرس از اهواز، سرهنگ «مختار حیدری» معاون هماهنگ کننده نیروی انتظامی استان خوزستان امروز در حاشیه آیین تشییع پیکر شهید مدافع امنیت «مهدی آژمون» اظهار داشت: قاتل سرگرد شهید «مهدی آزمون» با اقدامات امنیتی و انتظامی شناسایی شده و به زودی دستگیر خواهد شد.

وی افزود: دشمن برای برهم زدن نظم و امنیت کشور با تمام توان وارد میدان شده و در این زمینه تمرکز خود را به استان خوزستان معطوف کرده است.

سرهنگ حیدری با بیان اینکه شاهد فعالیت گروه های تکفیری به منظور اختلال در امنیت هستیم گفت: پرسنل نیروی انتظامی همواره در خط مقدم مقابله با ناامنی و اقدامات دشمنان بوده و در چند ماه اخیر شهدای گرانقدری از این نیرو در راه تامین امنیت استان خوزستان و کشور به شهادت رسیدند.

معاون هماهنگ کننده نیروی انتظامی استان خوزستان متذکر شد: بدون شک همه پرسنل جان‌برکف ناجا مشتاق شهادت هستند و از مطالبه عموم مردم که همانا امنیت است کوتاه نخواهند آمد.

وی افزود: همانگونه که قاتلان شهید «سجاد دالمن» از ماموران انتظامی شهرستان دزفول دستگیر و به دستگاه قضایی معرفی شدند قاتل شهید آزمون نیز بزودی دستگیر و مجازات خواهد شد.

سرگرد «مهدی آزمون» عصر سه‌شنبه پس از تعقیب و گریز و درگیری مسلحانه در آبادان توسط شرور مسلح به شهادت رسید. سارق و شرور مسلح عامل این جنایت که متواری است شناسایی شده و تحت تعقیب نیروی انتظامی است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار