نخست وزیر لبنان:

برای جلوگیری از فروپاشی لبنان تلاش می‌کنیم/ روابط خارجی در اولویت قرار دارد

نجیب میقاتی در سخنانی گفت: همزمان با آغاز به کار دولت جدید خود گفت: هدف اصلی ما جلوگیری از فروپاشی لبنان و در عین حال، تقویت روابط خارجی است.
کد خبر: ۴۷۷۱۶۹
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۳ - 13September 2021

برای جلوگیری از فروپاشی لبنان تلاش می‌کنیم/روابط خارجی در اولویت قرار داردبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس به نقل از النشره، «نجیب میقاتی» نخست وزیر لبنان امروز دوشنبه همزمان با آغاز به کار دولت جدید خود گفت: در انتظارات از دولت به منظور عبور از بحران‌ها نباید اغراق آمیز سخن گفت.

نخست وزیر لبنان افزود: ما می‌دانیم که مشکلات و بحران‌های زیادی وجود دارد، اما نباید انتظارات غیر واقع بینانه از دولت داشته باشیم. در حال حاضر وقت برای انجام گفتگو‌های بیهوده وجود ندارد و باید راه حل‌های فوری را برای برون رفت از وضعیت فعلی اجرایی کرد.

میقاتی افزود: اولویت کنونی دولت لبنان پرداختن به دغدغه‌ها و مشکلات مردم است. هدف ما جلوگیری از فروپاشی کشور است. اکنون ما باید به فکر بحران سوخت به ویژه در فصل سرما باشیم. همزمان با رسیدگی به مشکلات داخلی، روابط خارجی را نیز در اولویت قرار می‌دهیم. لبنان امروز به کمک برادران خود نیاز دارد.

نخست وزیر لبنان یادآور شد: ما در کار خود تفاوتی میان دوستان و مخالفان‌مان قائل نمی‌شویم. من به آینده خوشبین هستم. ما بدون هیچگونه کینه و خصومت ورزی کار خود را انجام می‌دهیم و به قانون پایبند خواهیم بود.

انتهای پیام/ ۱۳۴

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار