مدیرکل بنیاد شهید آذربایجان شرقی:

تکریم از ایثارگران مختص زمان خاصی نیست

«پورحسن» گفت: تکریم از ایثارگران و گرامیداشت یاد و خاطره بزرگمردی‌ها و افتخار آفرینان هشت سال دفاع مقدس، مختص زمان خاصی نبوده و باید با همکاری تمامی دستگاه‌ها و به خصوص تشکل‌های مردم نهاد این امر به صورت برنامه مدون در جریان سال برنامه‌ریزی و اجرا شود.
کد خبر: ۴۷۷۱۸۶
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۴ - 13September 2021

به گزارش دفاع‌پرس از تبریز، «عباس پورحسن» مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان شرقی در جلسه کمیته ایثارگران بزرگداشت هفته دفاع مقدس، اظهار داشت: تک تک ایثارگران برای ما عزیز بوده و فقدان هر کدام از آنان برای جامعه ضربه بزرگی است.

وی با اشاره به گسترش و همه گیری بیماری کرونا و جهش‌های جدید این ویروس، عنوان کرد: علی‌رغم واکسیناسیون گروه‌های زیادی از جامعه ایثارگری در سطح استان و جهش‌های جدید این نوع بیماری، حفظ سلامت تک تک ایثارگران برای ما مهم بوده و بیماری و فقدان هر کدام از آنان برای جامعه، به خصوص جامعه عزیز ایثارگری ضربه بزرگی و غیر قابل جبرانی است.

مدیر کل بنیاد شهید وامور ایثارگران با قدردانی از اجرای برنامه‌های متنوع تدارک دیده شده برای این هفته، گفت: تکریم از ایثارگران و گرامیداشت یاد و خاطره بزرگمردی‌ها و افتخار آفرینان هشت سال دفاع مقدس، مختص زمان خاصی نبوده و بایستی با همکاری تمامی دستگاه‌ها و به خصوص تشکل های مردم نهاد این امر به صورت برنامه مدون در جریان سال برنامه‌ریزی و اجرا شود.

در ادامه برنامه‌های پیش بینی شده با همفکری اعضا جهت ابلاغ به بنیادهای شهرستان و دستگاه‌های اجرایی مصوب و مقرر شد گزارش اقدامات انجام یافته پس از اجرا به بنیاد شهید استان ارسال شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها