امام‌ جمعه تکاب:

آرمان‌های انقلاب در خدمت‌رسانی به روستاها محقق شده است

حجت‌الاسلام «رحیمی» گفت: ثمره خون شهدا و آرمان‌های انقلاب برای خدمات‌رسانی به روستاها اکنون محقق شده است.
کد خبر: ۴۷۷۱۸۹
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۹ - 13September 2021

آرمان‌های انقلاب در خدمت‌رسانی به روستاها محقق شده استبه گزارش دفاع‌پرس از ارومیه، حجت‌الاسلام «علی رحیمی» امام‌جمعه تکاب‌ امروز‌ در آیین بهره‌برداری از 6 طرح‌ عمرانی بخش مرکزی در روستای یولقون آغاج با بیان اینکه فلسفه وجودی انقلاب‌ اسلامی خدمت به محرومان و مستضعفان است، اظهار داشت: هدف‌گذاری انقلاب در خدمت‌رسانی به مناطق محروم و تقویت زیرساخت‌های توسعه در اکثر مناطق کشور بوده و خدمات عمومی زیرساختی اکنون در بسیاری از مناطق کشور از جمله تکاب برقرار شده‌ است.

وی با اشاره به‌ اینکه ثمره خون شهدا و آرمان‌های انقلاب برای خدمات‌رسانی به روستاها اکنون محقق شده است، افزود: هر جا که برای توسعه گام‌های بزرگتری برداشته شده نقش مردم پُررنگ بوده و حضور، اتحاد و ایفای نقش مردم و پیشگام شدن آنان و مجاهدت و تلاش‌های مسئولان باعث شده توسعه شهرها و روستاها شتاب بیشتری بگیرد.

امام‌ جمعه تکاب ادامه داد: توسعه و آبادانی روستاها با مشارکت مردم محقق می‌شود و امروز شاهد هستیم که مشارکت مردم و تلاش مسئولان فشارهای دشمنان را خنثی کرده‌است.

این مسئول عنوان کرد: تلاش و پیگیری فرماندار برای رفع مشکلات و آبادانی روستاها و پیگیری نماینده شاهین‌دژ و تکاب در مجلس شورای اسلامی برای توسعه تکاب قابل تقدیر است.

بخشدار مرکزی تکاب نیز در این مراسم گفت: طرح‌های عمرانی افتتاح شده در این بخش در ۶ روستا اجرا شده و شامل طرح هادی و آسفالت معابر روستای یولقون آغاج و اجرای طرح هادی در روستاهای قرخلو، اغولبیک، ساری باغ، چپدره و آسمان‌بلاغی است.

بهرام پارسافر افزود: از مجموع ۶۸ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده برای اجرای این طرح ها ۶۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات و منابع دولتی تخصیص یافته و ۸ میلیارد ریال آن نیز با مشارکت معادن سنگ منطقه و خودیاری اهالی روستاها تامین شده‌ است.

وی اضافه کرد: طرح آسفالت معابر داخل روستای یولقون آغاج به مساحت ۷ هزار مترمربع که به همراه طرح هادی به طول ۳.۵ کیلومتر با ۲۱ میلیارد ریال هزینه اجرا شده و در ۵ روستای دیگر نیز طرح هادی شامل مسیرگشایی، جدول‌گذاری، دیوارکشی و ساماندهی معابر به طول ۱۶ کیلومتر اجرا شده‌است.

بخشدار مرکزی تکاب ابراز داشت: هم‌ اینک معابرعمومی داخل ۹ روستا از ۴۶ روستای این بخش آسفالت و در ۳۴ روستا از ۴۶ روستای بخش طرح هادی و ساماندهی معابر اجرا شده‌ است.

پارسافر متذکر شد: در ۸۲ درصد روستاهای تکاب طرح هادی اجراشده که بالاتر از میانگین استانی آن به میزان ۷۶ درصد است و از این لحاظ این شهرستان رتبه اول را در میان شهرهای آذربایجان‌غربی برخوردار است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار