رئیس اتاق اصناف فردیس تأکید کرد؛

ضرورت تبیین و ترویج ارزش‌های دفاع مقدس میان نسل جدید اصناف

«سخایی» با تأکید بر تبیین و ترویج ارزش‌های دفاع مقدس میان نسل‌های جدید انقلاب، نقش اصناف را در عرصه‌های مختلف انقلاب به‌ویژه هشت سال دفاع مقدس بی‌بدیل عنوان کرد.
کد خبر: ۴۷۷۲۰۹
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۳ - 13September 2021

ضرورت تبیین و ترویج ارزش‌های دفاع مقدس میان نسل جدید اصنافبه گزارش دفاع‌پرس از کرج، «شمسی سخایی» رئیس اتاق اصناف شهرستان فردیس امروز در جلسه هماهنگی بزرگداشت هفته دفاع مقدس که در سالن جلسات فرمانداری فردیس برگزار شد، با تأکید بر تبیین و ترویج ارزش‌های دفاع مقدس میان نسل‌های جدید انقلاب، نقش اصناف را در عرصه‌های مختلف انقلاب به‌ویژه هشت سال دفاع مقدس بی‌بدیل عنوان کرد.

وی مطرح کرد: اصناف فردیس همچون زمان انقلاب، در صف اول دفاع از کیان و ارزش‌های انقلاب، با جان‌فشانی و کمک‌های جانی، مالی و تدارکاتی، نام خود را بر صفحات زرین این مرز و بوم حک کردند که حضور تعداد زیادی از شهدا، جانبازان، ایثارگران و رزمندگان بر بلندای نام اصناف فردیس، گواه این ادعاست.

رئیس اتاق اصناف شهرستان فردیس بیان داشت: به‌منظور گرامیداشت یاد و خاطره سلحشوران عرصه دفاع از آب و خاک ایران اسلامی و تبیین و ترویج حضور گسترده اصناف این شهرستان در هشت سال دفاع مقدس، برنامه‌های ویژه‌ای را با همراهی ستاد گرامیداشت هفته دفاع مقدس برنامه‌ریزی کرده‌ایم که در ایام مذکور اجرایی خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار