حجت‌الاسلام «‌منصوری» به‌عنوان امام جمعه شادگان معرفی شد

حجت‌الاسلام «عبدالرحمن منصوری» امروز به‌عنوان امام جمعه شادگان منصوب و از زحمات ۱۰ ساله حجت‌الاسلام «سید مجید شریفی» امام جمعه پیشین این شهر قدردانی شد. 
کد خبر: ۴۷۷۲۳۲
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۷ - 13September 2021

حجت الاسلام سید «عبدالرحمن منصوری» به عنوان امام جمعه سوسنگرد معرفی شدبه گزارش دفاع‌پرس از اهواز، حجت‌الاسلام «سید عبدالنبی موسوی‌فرد» نماینده ولی فقیه در استان خوزستان امروز در آیین معارفه امام جمعه جدید شادگان اظهار داشت: شهرستان شادگان از سوابق تاریخی و فرهنگی منحصر به فردی برخوردار است که باید اهداف مورد نظر در شان آن دنبال شود.

وی افزود: امامت جمعه مسئولیت سنگینی است و با توجه به سوابق حجت الاسلام منصوری امیدواریم ظرفیت‌ها را به خوبی شناسایی کرده و پیگیری کند.

موسوی‌فرد تقویت وحدت و همدلی بین اقشار مختلف مردم را از اولویت‌های مهم امام جمعه جدید شادگان برشمرد و گفت: لازمه این همدلی، وفاق بین همه گروه‌ها و اقشار در شهرستان شادگان است که امیدواریم با استفاده از تجربه بزرگان و ظرفیت‌های موجود محقق شود.

«امید صبری‌پور» سرپرست فرمانداری شادگان نیز در این آیین بیان داشت: شهرستان شادگان با دارا بودن ظرفیت‌های فراوان و مختلف از جمله فولاد، بخش کشاورزی و تالاب شادگان شایسته نیست اینگونه غرق در محرومیت‌ باشد.

وی متذکر شد: بیکاری جوانان شادگان یکی از مشکلات اساسی این شهرستان است که اقداماتی در این باره صورت گرفته است اما کافی نیست.

در این آیین حجت‌الاسلام «سید عبدالرحمن منصوری» به‌عنوان امام جمعه شادگان منصوب و از زحمات ۱۰ ساله حجت‌الاسلام «سید مجید شریفی» امام جمعه پیشین این شهر قدردانی شد. 

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار