دبیر ستاد اربعین استان گیلان خبر داد؛

ثبت نام ۵۹۳ گیلانی در سامانه سماح

«نادر عبدالله پور» با اشاره به ثبت نام ۵۹۳ گیلانی طی امروز، گفت: اولویت اعزام با افرادی است که سریع‌تر اقدام به ثبت نام کنند و شرایط لازم شامل تزریق دوز دوم واکسن کرونا و پی. سی. آر منفی ۷۲ ساعت قبل از اعزام را داشته باشند.
کد خبر: ۴۷۷۲۷۸
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۲:۵۶ - 13September 2021

ثبت نام ۵۹۳ گیلانی در سامانه سماحبه گزارش دفاع‌پرس از رشت، «نادر عبدالله پور» دبیر ستاد اربعین استان گیلان امروز در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به آغاز ثبت نام زوار ایرانی اربعین از امروز، اظهار داشت: دولت عراق در مرحله اول با اعزام ۳۰ هزار نفر از زوار ایرانی اربعین موافقت کرد؛ اما با سفر نخست وزیر عراق به ایران، ۳۰ هزار نفر دیگر به سهمیه ایران اضافه شد.

دبیر ستاد اربعین استان گیلان با بیان اینکه ۵۰۰ موکب فعال و شناسنامه دار آماده اعزام به اربعین هستند، تصریح کرد: زوار می‌توانند با مراجعه به سامانه سماح ثبت نام خود را انجام دهند.

وی با اشاره به ثبت نام ۵۹۳ گیلانی طی امروز، خاطرنشان کرد: اولویت اعزام با افرادی است که سریع‌تر اقدام به ثبت نام کنند و شرایط لازم شامل تزریق دوز دوم واکسن کرونا و پی. سی. آر منفی ۷۲ ساعت قبل از اعزام را داشته باشند.

عبدالله پور سهمیه زوار اعزامی گیلان در قالب موکب‌های اربعین را ۲۲۰ نفر دانست و افزود: افراد جهت ثبت نام در سامانه سماح فقط ۶۵ هزار تومان پرداخت خواهند کرد.

وی همچنین از همکاری وزارت بهداشت و نیروی انتظامی با سازمان حج و زیارت جهت اعزام زوار اربعین خبر داد و متذکر شد: امسال کاروان زمینی نداریم و زوار به صورت هوایی با هزینه رفت و برگشت پنج میلیون تومان اعزام خواهند شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار