با صدور پیامی؛

سردار «کارگر» انتصاب جانشین وزیر دفاع را تبریک گفت

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در پیامی انتصاب سردار سرتیپ پاسدار «سید مهدی فرحی» را به سمت جانشینی وزیر دفاع تبریک گفت.
کد خبر: ۴۷۷۳۲۱
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۸ - 14September 2021

سردار «کارگر» انتصاب جانشین وزیر دفاع را تبریک گفتبه گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع‌پرس، سردار سرتیپ بسیجی «بهمن کارگر» رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در پیامی انتصاب سردار سرتیپ پاسدار «سید مهدی فرحی» را به سمت جانشینی وزیر دفاع تبریک گفت.

متن پیام وی به شرح زیر است:

«برادر ارجمند سردار سرتیپ پاسدار سید مهدی فرحی
جانشین محترم وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح

با صلوات بر محمد و آل محمد (ص) و اهداء سلام

با احترام، انتصاب شایسته حضرتعالی به سمت جانشین وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران را تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم.

یقینا سوابق و مجاهدت‌های ارزنده شما سردار سرافراز اسلام در سنگر‌های مختلف انقلاب اسلامی و در سمت جدید مایه خیر و برکت و نویدبخش رشد و تعالی بیش از پیش و تقویت رویکرد‌ها و برنامه‌های آن وزارتخانه در پشتیبانی همه جانبه و مدبرانه از نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی برای تقویت بازدارندگی و اقتدار دفاعی کشور خواهد بود.

سربلندی و توفیقات روزافزون جنابعالی را در سایۀ توجهات حضرت ولی عصر امام زمان (عج) و زعامت و رهبری فرماندهی معظم کل قوا حضرت امام خامنه‌ای (مد ظله العالی) از درگاه خداوند متعال خواستارم.

رییس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس
سرتیپ بسیجی دکتر بهمن کارگر»

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها