رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر بوشهر تاکید کرد؛

ضرورت استفاده از رسانه‌های نوین در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت

«گرشاسبی» گفت: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه با استفاده از رسانه‌های نوین و تولید محتوا در فضای مجازی یک امر ضروری است.
کد خبر: ۴۷۷۳۴۰
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۶ - 14September 2021

ضرورت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت با استفاده از رسانه های نوین«خدیجه گرشاسبی» رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر بوشهر در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در بوشهر ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اظهار داشت: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه با استفاده از رسانه های نوین و تولید محتوا در فضای مجازی ضرورت دارد و ما نه تنها نباید از این فضا غافل باشیم. بلکه باید با به‌روز رسانی نقش آفرینی این رسانه را پر رنگ کنیم. هنرمندانی هستند که می‌توانند با تهیه و تدوین فیلم‌ها و تصاویر متنوع، فرهنگ غنی ایثار و شهادت را ثبت و ضبط کنند.

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر بوشهر با اشاره به اینکه امروز ایران تنها کشوری است که در منطقه غرب آسیا با اقتدار در مقابل استکبار جهانی ایستاده افزود: ما هویت و اقتدار خود را مرهون خون شهدا و جهاد ایثارگران رزمندگان و جانبازان هشت سال دفاع مقدس هستیم. شهدا اجازه ندادند که یک وجب از خاک کشور به دست دشمن بیفتد؛ لذا ما وظیفه داریم از این میراث، حمایت و دفاع کنیم.

گرشاسبی با بیان اینکه مهمترین وظایف امروز ما این است که از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های دستگاه‌های اجرایی در زمینه حفظ آثار دفاع مقدس استفاده کنیم گفت: باید با بهره برداری درست از یادمان‌های شهدا، از تحریف ارزش‌های دفاع مقدس جلوگیری کرد.

وی عنوان کرد: انتقال فرهنگ دفاع مقدس به نسل جوان بوسیله پیوست فرهنگی از جمله وظایف شورای شهر است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار