اولین جلسه هماهنگی برنامه‌های هفته دفاع مقدس استان البرز برگزار شد

اولین جلسه هماهنگی برنامه‌های هفته دفاع مقدس در استان البرز امروز با حضور مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس استان البرز در سالن جلسات اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس استان برگزار شد.
کد خبر: ۴۷۷۳۴۸
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۷ - 14September 2021

اولین جلسه هماهنگی برنامه‌های هفته دفاع مقدس استان البرز برگزار شدبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کرج، اولین جلسه هماهنگی برنامه‌های هفته دفاع مقدس در استان البرز صبح امروز با حضور سردار «ابوالفضل اسلامی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان البرز، مسئولان بنیاد حفظ آثار دفاع مقدس در شهرستان‌های استان و روسای کانون‌های بازنشستگان سپاه، ارتش و ناجا در سالن جلسات اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان البرز برگزار شد.

سردار «ابوالفضل اسلامی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان البرز در این جلسه از برگزاری آئین تجلیل از یک میلیون نفر پیشکسوت دفاع مقدس در سراسر کشور به دستور رئیس ستاد مشترک نیروهای مسلح خبر داد و اظهار داشت: امسال سومین سالی است که این مراسم به‌صورت متمرکز در تمام استان‌ها برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه رئیس‌جمهور به‌صورت ویدئوکنفرانس در این مراسم به سخنرانی می‌پردازد، افزود: آئین مرکزی تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس در شهر کرج، روز 30 شهریور ساعت 8 و نیم صبح در تالار شهیدان نژادفلاح برگزار می‌شود. هم‌زمان، در چهار نقطه از این شهرستان و نیز در سایر شهرستان‌های استان البرز شاهد برگزاری این مراسم خواهیم بود.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان البرز با تأکید بر ضرورت رعایت صددرصدی پروتکل‌های بهداشتی در این مراسم‌ها عنوان کرد: به دلیل جلوگیری از شیوع ویروس کرونا، این آئین در شهرستان‌های استان در مصلاها یا سالن‌های ورزشی برگزار می‌شود و اجرا و پشتیبانی مراسم‌ها بر عهده فرمانداری‌های شهرستان‌هاست.

سردار اسلامی با اشاره به اینکه بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان البرز دبیری این برنامه را بر عهده دارد، افزود: امسال سهمیه این استان، 15 هزار نفر است که از این تعداد، 3 هزار و 200 نفر در روز 30 شهریور مورد تجلیل قرار خواهند گرفت و از سایر افراد نیز در طول سال در قالب دیدار با آن‌ها، تجلیل به عمل خواهد آمد.

وی با اشاره به اینکه مراسم سراسری سخنرانی رئیس‌جمهور ساعت 9 و نیم آغاز خواهد شد، خاطرنشان کرد: مسئولین بنیاد حفظ آثار دفاع مقدس در شهرستان‌های استان البرز نسبت به برگزاری نمایشگاهی با موضوع دفاع مقدس در محل برگزاری آئین تجلیل از پیشکسوتان اهتمام ورزند تا حال و هوای دفاع مقدس بر فضای مراسم حاکم شود.

انتهای پیام/  

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار