رئیس سازمان هنری و امور سینمایی دفاع مقدس خبر داد؛

دیدگاه کارشناسان درباره سینمای «محمدعلی باشه‌آهنگر» کتاب می‌شود

سرهنگ سزاوار از چاپ سومین مجموعه از سری کتاب‌های بررسی آثار کارگردان‌های شاخص در حوزه دفاع مقدس خبر داد و گفت: دیدگاه کارشناسان درباره سینمای «محمدعلی باشه‌آهنگر» کتاب می‌شود.
کد خبر: ۴۷۷۳۹۶
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۵ - 14September 2021

به گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، نشست توسعه همکاری مشترک سازمان هنری و امور سینمایی دفاع مقدس و مرکز سیمای استان‌های صدا و سیما برگزار شد.

در این نشست که با حضور سرهنگ «محمود سزاوار» رئیس سازمان هنری و امور سینمایی دفاع مقدس و «سید عباس فاطمی» مدیر مرکز سیمای استان‌های صدا و سیما برگزار شد، بر همکاری‌ در زمینه‌های تولیدات مشترک و برگزاری جشنواره‌های و تبلیغات رسانه‌ای فعالیت‌های حوزه دفاع مقدس تاکید شد.

دیدگاه کارشناسان درباره سینمای «محمدعلی باشه‌آهنگر» کتاب می‌شود

همچنین در این نشست مقدمات همکاری برای تعامل در برگزاری جشنواره‌های رسام ویژه تولیدات فیلم کوتاه دفاع مقدس و مقاومت و جشنواره مکتب حاج قاسم مورد بحث و گفت‌وگو قرار گرفت.

چاپ سومین مجموعه آثار کارگردانان سینمای دفاع مقدس

همچنین سرهنگ سزاوار در نشستی که با حضور محمد علی باشه‌آهنگر کارگردان سینما برگزار شد از انتشار سومین مجموعه از سری کتاب‌های بررسی آثار کارگردان‌های شاخص در حوزه دفاع مقدس خبر داد و گفت: این مجموعه به بررسی آثار باشه‌آهنگر می‌پردازد.

وی گفت: این کتاب که توسط مهدی غلام حیدری در حال تدوین است ضمن بررسی آثار تولید شده کارگردان به دیدگاه‌های دیگران در مورد آثار او می‌پردازد.

دیدگاه کارشناسان درباره سینمای «محمدعلی باشه‌آهنگر» کتاب می‌شود

باشه‌آهنگر کارگردان فیلم سینمایی ملکه در این نشست از تلاش سازمان هنری و امور سینمایی دفاع مقدس در ترویج گفتمان دفاع مقدس تشکر کرد

به گزارش دفاع‌پرس، فیلم‌های سینمایی سرو زیر آب، بیداری رویاها، فرزند خاک، نبات داغ، و نیمه گمشده از جمله آثار آیت کارگردان سینمای دفاع مقدس است.

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها