بازدید اعضای کمیسیون امنیت ملی مجلس از کارخانجات نیروی دریایی ارتش

اعضای کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی در صدر هیئتی به همراه فرمانده نیروی دریایی ارتش از کارخانجات نداجا بازدید کردند.
کد خبر: ۴۷۷۴۳۴
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۲ - 14September 2021

بازدید اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس از کارخانجات نیروی دریایی ارتشبه گزارش گروه اخبار داخلی دفاع‌پرس، شهریار حیدری عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در بازدیدی که توسط اعضای این کمیسیون از مجموعه صنعتی کارخانجات نیروی دریایی ارتش انجام شد، ضمن بازدید از این مجموعه صنعتی و دستاورد‌های نداجا، اظهار داشت: دستاوردها، توفیقات و پیشرفت‌های نیروی دریایی راهبردی ارتش در حوزه تجهیزات دریایی که کاملاً خودکفا شده است برای کشور و نظام جمهوری اسلامی ایران بسیار مسرت بخش است.

وی افزود: بومی شدن تمام تجهیزاتی که با دستان توانمند کارکنان دریادل نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در این مکان به روز و ساخته می‌شود نشان دهنده اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران در جهان امروز است.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: امروز نظام جمهوری اسلامی ایران در دنیا حرف برای گفتن دارد و می‌تواند با پیشرفت‍های دریایی بوجود آمده در کشور با ابر قدرت‌های جهان به رقابت بپردازد و حضور ناوگروه ۷۵ نیروی دریایی ارتش در آب‍های آزاد و با استفاده از تجهیزات و تکنولوژی کاملا بومی، نمونه مناسبی برای نمایش اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران در عرصه‌های بین المللی است.

در ادامه سارا فلاحی نماینده دیگر کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی هم با اشاره به اقتدار دریایی نیروی دریایی راهبردی ارتش عنوان کرد: ما امروز با تجهیزات و زیردریایی‌هایی که در اختیار داریم توانستیم چالش اساسی را برای استکبار جهانی و برای کسانی که می‌خواهند در منطقه ناامنی بوجود بیاورند ایجاد کردیم.

فلاحی با اشاره به ماموریت ۱۳۳ روزه ناوگروه ۷۵ نیروی دریایی ارتش که متشکل از ناوبندر مکران و ناوشکن تمام ایرانی سهند بود اضافه کرد: این ناوگروه با کمترین هزینه این ماموریت را با سربلندی به پایان رساند و اقتداری مثال زدنی را به سرتاسر جهانیان نشان داد.

وی در پایان تصریح کرد: برنامه‌های مجلس شورای اسلامی برای ارتقای توان رزم دریایی نیروی دریایی ارتش در کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی به تخصیص اعتبارات در قالب کمیسیون تلفیق بودجه سال ۱۴۰۰ و سال ۱۴۰۱ مورد بررسی قرار گرفته و اعتبارات خوبی در سال جاری به این موضوع تخصیص پیدا کرده است.

فلاحی گفت: قطع به یقین با ملاحظه توانمندی‌های نیروی دریایی ارتش برای سال ۱۴۰۱ ما تلاش خواهیم کرد تا با تخصیص اعتبارات به نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران شاهد ارتقای روزافزون قدرت‌های بین‌المللی و دفاعی کشورمان باشیم.

انتهای پیام/341

نظر شما
پربیننده ها